Hvornår sætter ægget sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.707 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2010

betiinsen

Stod inde under bruseren idag, og fik pludselig kramper eller en form for niv i underlivet. Det skete nok en 4 gange ca. Og fik det ca. 10 min efter igen.

Havde ægløsning for 5-6 dage siden, burde ægget så ikke have sat sig fast? Det gav nærmest sådan nogle stød op i underlivet og fik mig til at falde lidt sammen

Håber i kan hjælpe mig og ved lidt mere om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

betiinsen

igen der ved det?

Anmeld

5. september 2010

oo

ægget sætter sig som regel fast omkring en uge efter ÆL

Anmeld

5. september 2010

betiinsen

okay kan måske have været det.. det er svært at sige, men krydser  fingre for at der snart sker noget

Anmeld

5. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ægget sætter sig som regel fast omkring en uge efter ÆL

Trine.... ved du egentlig om man først begynder at producere HCG, når ægget har sat sig fast??? Og først derefter skal koncentrationen blive høj nok, så man kan måle det i en g-test?? Er det sådan??? Altså, at der ofter vil gå ca. 14 dage efter ÆL, før man kan se det i en g-test??

Min veninde har startet projekt baby...og spurgte mig... men puha, må ærligt indrømme, at jeg aldrig helt nåede at sætte mig ind i det, da det gik ret stærkt med at plante et frø

fra Lea

Anmeld

5. september 2010

oo

misslea skriver:

Trine.... ved du egentlig om man først begynder at producere HCG, når ægget har sat sig fast??? Og først derefter skal koncentrationen blive høj nok, så man kan måle det i en g-test?? Er det sådan??? Altså, at der ofter vil gå ca. 14 dage efter ÆL, før man kan se det i en g-test??

Min veninde har startet projekt baby...og spurgte mig... men puha, må ærligt indrømme, at jeg aldrig helt nåede at sætte mig ind i det, da det gik ret stærkt med at plante et frø

fra Lea

ja, det er lige præcis sådan det er man er egentlig ikke gravid før ægget har sat sig fast, selvom ægget er befrugtet nogle dage før det sker. og først når det har gravet sig fast udsender det besked til kroppen om, at man er gravid og alarm alarm, menstruationen skal IKKE komme, og så starter hcg produktionen 

Anmeld

5. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ja, det er lige præcis sådan det er man er egentlig ikke gravid før ægget har sat sig fast, selvom ægget er befrugtet nogle dage før det sker. og først når det har gravet sig fast udsender det besked til kroppen om, at man er gravid og alarm alarm, menstruationen skal IKKE komme, og så starter hcg produktionen 

Hehehhe... tænkte nok, at du havde helt styr på det

Men jeg var ikke helt galt på den, kan jeg høre...!! Min veninde t troede nemlig, at hun ville kunne teste 1 uge efter ÆL, men jeg mente, at der ville gå lidt længere tid... uden overhovedet at være sikker... hehe!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.