Tillykke Christina & Daniel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min dejlige kæreste og en skøn KVINDE herinde fra fylder år i dag!

Daniel bliver 22 år i dag!

<3Elias&Christina<3 fylder 18 år STORT tillykke, søde!

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at rose dig! Da du først kom herind på siden tænkte jeg at du var umoden, uvidende og slet ikke klar til at blive mor. Jeg æder mine ord i mig! Den udvikling du har været igennen er simpelthen imponerende! Du er et smukt menneske og en fantastisk mor for Elias! Du er betænksom og du bekymrer dig om mennesker omkring dig!

Normalt ville jeg sige "velkommen til de voksnes rækker" ved en 18-års fødselsdag, men du er allerede trådt ind i dem!

KÆMPE stort tillykke med dagen og tak for det gode vejr til Jer begge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

CarinaSB

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at rose dig! Da du først kom herind på siden tænkte jeg at du var umoden, uvidende og slet ikke klar til at blive mor. Jeg æder mine ord i mig! Den udvikling du har været igennen er simpelthen imponerende! Du er et smukt menneske og en fantastisk mor for Elias! Du er betænksom og du bekymrer dig om mennesker omkring dig!

Normalt ville jeg sige "velkommen til de voksnes rækker" ved en 18-års fødselsdag, men du er allerede trådt ind i dem!

Stort tillykke med manden søde .. Så skal du huske og forkæle ham med kage og gaver idag ..  

Og stort tillykke med føzdagen til Christina .. At blive 18 er jo en stor dag ..  

Anmeld

5. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Stort tillykke med manden søde .. Så skal du huske og forkæle ham med kage og gaver idag ..  

Og stort tillykke med føzdagen til Christina .. At blive 18 er jo en stor dag ..  

du kan tro han bliver forkælet

Anmeld

5. september 2010

twinboys

Stort tillykke med gemalen... Håber i nyder dagen i fulde drag...

Stort tillykke til alle jer der har fødselsdag idag... HURRAAAA

Majbritt

Anmeld

5. september 2010

Pige2009

Tillykke med manden

Jeg kan kun give dig ret mht. Christina. Det er virkelig imponerende med den forandring hun har gennemgået, og det har pyntet gevaldigt på hende at blive mor!  Hatten af for Christina...

K.h. Linda

Anmeld

5. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med dagen  

Anmeld

5. september 2010

Nadia&Daniel

Stort tillykke med dagen både Christina og Din Daniel..

Anmeld

5. september 2010

Millesmammi

tillykke til manden!

og mht christina, så havde jeg skrevet med hende før hun overhovedet blev gravid, og ja der er forandret noget efter hun fik barn, på den gode måde! tillykke til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.