Kom med jeres bryllupskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Sommersko

Jeg står og skal til at have lavet en bryllupskage inden længe, men er lige en smule ideforladt.

Så kom frisk med jeres, det ville være en stor hjælp.

Har lidt tænkt mig at lave den i 2 lag - I ved en kage ovenpå den anden (der skal jo helst være nok til at et stykke kan nedfryses til året efter!!!)

MEN hvordan klarer jeg lige den, skal der noget imellem de to kager, eller kan de godt stå lige ovenpå hinanden??

På forhånd mange tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

eirene

Her er vores kage som blev lavet af en bekendt. Med fondant og figurerne havde hun også selv lavet i fondant. Det sorte bånd rundt om smagte af lakrids. Jeg mener ikke der var noget i mellem de to lag, men ellers ville et stykke pap være fint. Vi var 58 og der var rigeligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2010

Snefnug1984

Hvis det bare er 2 lag, kan du nøjes med et stykke kagepap imellem lagene, så man ikke skærer hele vejen igennem begge lag

Men det kommer jo selvfølgelig an på, hvor tung den øverste kage er.. ellers sæt et par pinde eller sugerør i den nederste kage, så den ikke falder sammen

Anmeld

5. september 2010

Lise

Her er min. En bekendt lavede den

Anmeld

6. september 2010

82Miraklet

Her er et par stk som jeg har lavet.... det er pap imellem de 2 lag... og støttere af sugerør under for at den ikke presser den nederste kage. så den står skævt...

God fornøjelse..

Anmeld

6. september 2010

Tina2

Her er vores... Lavet af min bedste ven som er bager :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.