Sur på Super Brugsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Sabrina2014

Hej piger...

Jeg købte I dag et sæt Aida sorte tallerkner jeg er helt vild med, synes det er så flot, sat ned fra 350 kr, for 24 dele..

Da jeg så kommer hjem, er 3 af de 6 kopper i stykker, og 2 tallerkner.. Men tog ikke imod bonnen. Har dog taget billeder af det herhjemme fra, så tror I stadig jeg kan få det byttet? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

fit_fys

Sabrina Lauritsen skriver:

Hej piger...

Jeg købte I dag et sæt Aida sorte tallerkner jeg er helt vild med, synes det er så flot, sat ned fra 350 kr, for 24 dele..

Da jeg så kommer hjem, er 3 af de 6 kopper i stykker, og 2 tallerkner.. Men tog ikke imod bonnen. Har dog taget billeder af det herhjemme fra, så tror I stadig jeg kan få det byttet? :/

Tror godt du kan få det byttet, bare ikke pengene tilbage... sådan er det i hvert fald i de fleste butikker...

Anmeld

4. september 2010

Isabella_mor

ja det kan du sagtens.... og fremover skal du huske at have din bon med fra butikken når du køber den slags.. fordi at hvis du ikke kan få det byttet er det jo bare " sur numse"

Anmeld

4. september 2010

Kløver

Sabrina Lauritsen skriver:

Hej piger...

måske, er jo svært at sige, og ret ærgeligt, men er bare svært at bevise hvor man har købt det, hvis amn ikke har bonen

håber de kan hjælpe dig

Anmeld

5. september 2010

Annesofie.

du kan sige du har fået det i gaven og giver ikke har givet dit bonnen - lidt snyd men den bruger jeg nu ofte hvis jeg har fået bonnen væk

Anmeld

5. september 2010

Amelia<3

Jeg arbejder selv i super Brugsen. Du kan sagtens bytte den men kun til samme vare du kan ikke får pengene tilbage da du ikke har nogen bon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.