Først vil jeg lige sige at jeg sagtens kan forstå dig, at du gerne vil være sammen med kæresten og lave ting sammen med ham.
Der efter må jeg spørge dig om du interasserer dig for biler og race??
Hvis ikke så sys ikke du skal tage med. Dem der kommer på striben er VILDE med biler og går meget op i deres biler, det kender du nok fra din kæreste. Det er svært at komme ind i den gruppe og det er virkelig kedeligt at være der hvis ikke du interasserer dig for det der foregår. Måske din kæreste ved du ikke er vild med biler og derfor ikke inviterer dig med??
Jeg har selv kommet på striben (men ikke køret selv) da jeg havde en kæreste der også kom der, men kommer der af flere grunde ikke mere(Fik bla andre interasser, anden kæreste og børn). Personligt er det ikke et sted jeg ville komme med mave på. Kan du ikke bede din kæreste blive hjemme lørdag aften i nogen weekender så i kan være sammen der?? I er nok også nød til at snakke om hvordan det skal køre når i bliver forældre, en interasse som striben tager meget tid HVER weekend men det ved du jo, spørgsmået er måske mere om det skal fortsætte sådan når den lille kommer?Samtid er det en dyr hobby at ha for slet ikke at snakke om at gaderace som de kører på striben faktisk er ulovligt, også selv om man ikke tænker over det som værende det.
Håber du finder ud af det.
Anmeld