Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hun er godt nok skøn Hvor er hun bare rigtig sød!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke en dejlig lille pige... hvor er hun dog for dejlig
Ihh Henry Hvor er det gode billeder af jer, vi sidder bare begge herhjemme og siger.. Awwwww hehe
Hun ligner også dig mere og mere syntes vi begge.. Skal hilse mange gange fra mandsen
Glæder os til vi finder en dag snart
henrymor86 skriver: godaften herinde min lille pige er lige blevet 12 uger gammel så nu vil jeg da sætte lidt billeder ind I kan se. tiden flyver og jeg nyder hvert et minut... hvor er det bare dejligt at følge dem og se hvordan hun bare udvikler sig dag for da. der sker hele tiden noget nyt ha en god aften
godaften herinde
min lille pige er lige blevet 12 uger gammel så nu vil jeg da sætte lidt billeder ind I kan se.
tiden flyver og jeg nyder hvert et minut... hvor er det bare dejligt at følge dem og se hvordan hun bare udvikler sig dag for da. der sker hele tiden noget nyt
ha en god aften
Nej, hold nu k... hvor er hun kær!! SÅ nuttet og køn, altså
henrymor86 skriver: moarhvidovre: tusind tak det varmer trolde_mor: iiih taark smukke. vi synes også hun er en lille smuksak... billeder af Anna og mig... jo altså jeg troede faktisk jeg fik tilføjet nogle men tja som sædvanlig er kommunikationen mellem computer og mig lidt ustabil så de kom ikke lige med denne gang . men prøver lige igen her (sidder med tungen lige i munden, krydser fingre og tæer for at det virker nu det jeg beder den om)... jo det fungere vist.. værsgo
moarhvidovre: tusind tak det varmer
trolde_mor:
iiih taark smukke. vi synes også hun er en lille smuksak...
billeder af Anna og mig...
jo altså jeg troede faktisk jeg fik tilføjet nogle men tja som sædvanlig er kommunikationen mellem computer og mig lidt ustabil så de kom ikke lige med denne gang . men prøver lige igen her
(sidder med tungen lige i munden, krydser fingre og tæer for at det virker nu det jeg beder den om)... jo det fungere vist.. værsgo
Hvor er hun altså bare helt bedårende sød - sikke et udtryk i det lille kønne ansigt
Super skøn skøn og atter skøøøn...
Arj hvor er hun altså bare dejlig at se på. Tillykke med de 12 skønne uger!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128