Klapvogn hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2010

SHERO

Havde i klapvogn til jeres børn og i så fald, Hvornår fik jeres små klapvogn?

Overvejer lidt at købe en nu hvor jeg har lidt luft i budgettet, men tænker lidt at den er overflødig, eftersom min søn elsker at sidde i hans barnevogn... Så lidt i tvivl om det overhovedet er nødvendigt med sådan en, eller det godt kan vente et år eller halvanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Millesmammi

Tullen85 skriver:

Havde i klapvogn til jeres børn og i så fald, Hvornår fik jeres små klapvogn?

Overvejer lidt at købe en nu hvor jeg har lidt luft i budgettet, men tænker lidt at den er overflødig, eftersom min søn elsker at sidde i hans barnevogn... Så lidt i tvivl om det overhovedet er nødvendigt med sådan en, eller det godt kan vente et år eller halvanden...

mille har klapvogn nu, hun bruger den ikke endnu,  hun er 6 mrd - og jeg har heller ikke tænkt mig at bruge den foreløbig

Anmeld

4. september 2010

sarahb

vi startede omkring 7-8 mdr tror jeg, men det er en dejlig blød emmaljunga der også kan ligges helt ned, så synes det var dejlig i stedet for barnevognen

Anmeld

4. september 2010

Pige2009

Jeg har en klapvogn til Laura som nu er 10½ måned og den er jeg rigtig glad for. Den er mere handy at have med, hvis vi bare skal et smut i byen

Anmeld

5. september 2010

HDA2311

tror Sebastian var ca. 8 mdr. da vi begyndte at bruge klapvognen til små gå ture - på det tidspunkt var det sommer, havde det været vinter så havde vi nok ventet lidt længere med at købe en

Anmeld

5. september 2010

B&J

Vi bruger vores klap vogn nu han er 6mdr men han ligger også ned i den lige som i en barnevogn og der er mere udsyn og han elsker mere sin klapvogn ind sin barnevogn underlig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.