babys badeværelses ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2010

CiSo

Hvad skal man bruge af cremer olier, på badeværelset ting og så videre til baby?!  

Og er der noget i kan anbefale og ikke anbefale?

Jeg har:

Badekar, stol til badekar + stativ til badekar.

Håndklæde med hætte x 2.

bleer og numseklude (eller hvad det hedder )

stofbleer

hoved hale fad.

Hvad mangler jeg kloge piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Meilby

Zinksalve, babyolie, termometer, næsesuger, og negleting er ihvertfald også nogle gode ting at have

Anmeld

4. september 2010

CiSo

Meilby skriver:

Zinksalve, babyolie, termometer, næsesuger, og negleting er ihvertfald også nogle gode ting at have

uha, ja det var mange ting! Men ja super, det skal jeg da have! 

Anmeld

4. september 2010

Fyn

Vaskeklude - og masser af dem. De er gode til at vaske baby med i badet!

C.

Anmeld

4. september 2010

6800

sophieamalia skriver:

uha, ja det var mange ting! Men ja super, det skal jeg da have! 

Føtex har halv pris på mange af tingene i denne uge...så hvis du kan komme i føtex i morgen, er der mange penge og sparre

Anmeld

4. september 2010

Liljesilas

Jeg købte både body lotion, shampoo, crem og meget mere inden Silas kom - jeg har ikke brugt noget af det endnu...

Det eneste jeg bruger er vand til at tører numsen med, masser af skumklude eller hvad de hedder, vadtpads eller vadtrondeller til at tørre helt inde i numsen, så den ikke bliver rød, masser af stofbleer, og så en funktionel måde at komme af med de lugtende bleer Ja så bruger vi også negleklipper og de ting du selv nævner...

Anmeld

4. september 2010

CiSo

6800 skriver:

Føtex har halv pris på mange af tingene i denne uge...så hvis du kan komme i føtex i morgen, er der mange penge og sparre

tusind tak for det.

Anmeld

4. september 2010

CiSo

mayapigen skriver:

Jeg købte både body lotion, shampoo, crem og meget mere inden Silas kom - jeg har ikke brugt noget af det endnu...

Det eneste jeg bruger er vand til at tører numsen med, masser af skumklude eller hvad de hedder, vadtpads eller vadtrondeller til at tørre helt inde i numsen, så den ikke bliver rød, masser af stofbleer, og så en funktionel måde at komme af med de lugtende bleer Ja så bruger vi også negleklipper og de ting du selv nævner...

okay, men bliver han så bare badet i vand uden noget i?

Anmeld

4. september 2010

Ni-ko-li-ne

zinksalve, termometer til endetarmen med bøjelig spids, vaseline, (hvis du har hentet babypakker så se om der er babyolie prøver man får ikke brugt ret meget), tættekam/lussekam,

evt. creme ville jeg vente med til du ser om der er et behov... har du selv eller faderen tendens til eksem eller astma? for så ville jeg helt klart forsyne mig med A-derma´s creme til atopisk hud samt deres vaskebar:0)

Anmeld

4. september 2010

CiSo

Ni-ko-li-ne skriver:

zinksalve, termometer til endetarmen med bøjelig spids, vaseline, (hvis du har hentet babypakker så se om der er babyolie prøver man får ikke brugt ret meget), tættekam/lussekam,

evt. creme ville jeg vente med til du ser om der er et behov... har du selv eller faderen tendens til eksem eller astma? for så ville jeg helt klart forsyne mig med A-derma´s creme til atopisk hud samt deres vaskebar:0)

altså jeg kan ikke tåle vaske pulver med parfume, og ellers har jeg allergi overfor støv hund og kat.. men det har vel ikke noget med det at gøre? det er vel mere eksem tør hud og så videre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.