har lyst til at råbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

twinboys

Hvor fedt et indlæg at læse... Nemlig fuldstændig rigtigt at se det positive frem for det negative...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Aww du er SÅ skøn Caroline-mus

Du fortjener virkelig også at være lykkelig, glad og bare svæve i lykkerus

Det varmer simpelthen helt ind i knoglerne at læse dit indlæg, og gør en hel glad - så råb du bare af lungernes kraft, for så gode følelser skal der da råbes højt om

Stort lykkekram til dig

tak min skat! Du fortjener også alt det bedste

Anmeld

4. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tak min skat! Du fortjener også alt det bedste

Aww... det var sødt skrevet, tak smukkeste

Anmeld

4. september 2010

Sakris

Caroline86 skriver:

Ja, det er hvad jeg har.. og nu bliver I nødt til at lægge ører til!

Jeg er SÅ glad... jeg ELSKER mit liv! Har en fantastisk kæreste, en vidunderlig datter, en skøn familie og et lækkert hjem!

Ja, jeg har været mega syg hele ugen. Det samme har Laura og nu er Daniel (SUK), men det gør mig bare ikke mindre lykkelig... Snotten i hovedet tynger tilpas meget til at jeg ikke svæver væk!

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så glad. Det er ikke fordi livet er anderledes, eller lettere, end det plejer. hmm....

Jeg elsker at være bruger herinde! Her er så mange dejlige mennesker som jeg nyder at dele mit liv med og nogle stykker af Jer (I ved hvem I er) er gået hen og blevet MEGET vigtige for mig

nå.. men nu vil jeg simpelthen RÅBE på skrift!!!

JEG ELSKER MIT LIV..... JEG ELSKER DANIEL, JEG ELSKER LAURA OG JEG ELSKER AT VÆRE MIG!!!!!!!!!!!

Det er længe siden jeg virkelig har været så glad... Der er masser af ting jeg kunne være utilfreds med og sur over, men jeg gider ikke

Love, peace and hormony Enjoy life

Hvor er det dog et dejligt indlæg at læse.  

Til dig søde, og tak for en lille påmindelse om at jeg bestemt heller ikke har noget at klage over i mit liv.

Anmeld

4. september 2010

Becks

Caroline86 skriver:

hav en fantastisk aften! mindre kan ikke gøre det

Skønt indlæg og komme hjem til smukke!

Må indrømme mit liv også føles ret perfekt lige nu! Nu hvor det hele er faldet på plads med baby osv..

Og må give dig ret, denne her side, er SKØN, er glad for jeg i sin tid kom herind, fordi min veninde var gravid, for så havde jeg jo ikke "mødt" alle jer skønne mennesker 

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Sakris skriver:

Hvor er det dog et dejligt indlæg at læse.  

Til dig søde, og tak for en lille påmindelse om at jeg bestemt heller ikke har noget at klage over i mit liv.

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Tutter skriver:

Skønt indlæg og komme hjem til smukke!

Må indrømme mit liv også føles ret perfekt lige nu! Nu hvor det hele er faldet på plads med baby osv..

Og må give dig ret, denne her side, er SKØN, er glad for jeg i sin tid kom herind, fordi min veninde var gravid, for så havde jeg jo ikke "mødt" alle jer skønne mennesker 

jamen er det ikke skønt, smukke!?

Anmeld

4. september 2010

Mira0911

Det er jo herre skønt at du er så glad og har fundet nogen herinde som er vigtige i dit liv... ;)

Anmeld

4. september 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Det er jo herre skønt at du er så glad og har fundet nogen herinde som er vigtige i dit liv...

tak, søde

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Sikke et fantastisk dejligt indlæg, smukke  Skønt at læse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.