Mangler Råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Missi

Hey alle i dejlige tøser

Jeg er så fortvivlet.

Mig og min kæreste har snart været sammen i et år, vi venter barn sammen nu og er snart halvvejs, er ikke i tvivl om at han glæder sig, og er der for mig. han har to drenge i forvejen, og er en super dejlig far.

Mit problem er at jeg ikke har noget overskud, har ingen sexlyst overhovedet, og ligner ikke mig, ( vi havde et meget aktivt sexliv inden jeg blev gravid) Jeg har virkelig dårlig samvitihed over at jeg endelig følger jeg svigter ham med mit manglene overskud og sexlyst - ( han får dog tit sit behov opfyldt ved at jeg leger med ham, men er lysten der, nej endelig ikke) -

I går aftes da vi lagde os i seng og vi var kommet fra en familie fest sagde han - ja man skulle tro vi var 70 år, så tidligt som vi går i seng - hold nu K... det sårede mig grænseløs. Kan mærke han mangler noget. Er ikke i tvivl om at han vil være mig tro, men den dårlig samvitihed sidder virkelig i mig.

Han er ikke den romantiske type overhovedet - han er ikke go til kærtegn eller søde ord - og mangler stadig at han siger han elsker mig, ved jg han gør, men han har ikke brugt det endnu.

Kan det være det JEG mangler for at komme på dupperne igen med overskud osv?

Pleas gi mig nogen råd... gider ikke være den kedelige trætte kæreste hele tiden.

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Lillefe

Jeg ved ike hvad ejg skal give dig af råd, men hvor langt er du henne? jeg havde også en periode i starten hvor jeg havde mindre lyst.

Mvh Merethe

Anmeld

4. september 2010

B&J

jeg ved heller ikke hvad jeg skal give dig af råd ud over min kæreste sagde det samme til mig man skulle tro vi var to gamle nisser på 80 så tidlig vi går i seng hihihi man du er jo gravid og man bliver mere træt det gjorde jeg og ved min kæreste lavede sjov og sex lysten forsvandt også lidt her men også mere fordi jeg var træt men måske skulle du bare snakke med ham om det...

Anmeld

4. september 2010

Barbamama

Ja sådan er det jo.... Man er jo mere træt når man er gravid og det er man jo altså også når man bliver forældre. Man kan ikke forvente man kan være den samme som før.... Altså vi er da heller ikke sammen lige så meget som før jeg blev gravid. Og tro mig når bebsen først er kommet og I sidder sammen efter den lille ENDELIG sover så er søvn ofte vigtigere end sex  Det bliver bedre, men det er en periode alle skal igennem tror jeg. I større eller mindre omfang. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.