Hey alle i dejlige tøser
Jeg er så fortvivlet.
Mig og min kæreste har snart været sammen i et år, vi venter barn sammen nu og er snart halvvejs, er ikke i tvivl om at han glæder sig, og er der for mig. han har to drenge i forvejen, og er en super dejlig far.
Mit problem er at jeg ikke har noget overskud, har ingen sexlyst overhovedet, og ligner ikke mig, ( vi havde et meget aktivt sexliv inden jeg blev gravid) Jeg har virkelig dårlig samvitihed over at jeg endelig følger jeg svigter ham med mit manglene overskud og sexlyst - ( han får dog tit sit behov opfyldt ved at jeg leger med ham, men er lysten der, nej endelig ikke) -
I går aftes da vi lagde os i seng og vi var kommet fra en familie fest sagde han - ja man skulle tro vi var 70 år, så tidligt som vi går i seng - hold nu K... det sårede mig grænseløs. Kan mærke han mangler noget. Er ikke i tvivl om at han vil være mig tro, men den dårlig samvitihed sidder virkelig i mig.
Han er ikke den romantiske type overhovedet - han er ikke go til kærtegn eller søde ord - og mangler stadig at han siger han elsker mig, ved jg han gør, men han har ikke brugt det endnu.
Kan det være det JEG mangler for at komme på dupperne igen med overskud osv?
Pleas gi mig nogen råd... gider ikke være den kedelige trætte kæreste hele tiden.
kram
Anmeld