Vask af babylegetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2010

MariaJ

Her til morgen så hunden lige sit snit til at lege lidt med alt Johannas legetøj, der lå på et tæppe på gulvet. Tydeligvis et eldorado for en glad lille hund for hun måtte prøve alle de spændende rangler, pivedyr og raslebøger før hun blev opdaget. Nu er jeg så i gang med operation "fjerne hundesavl fra Johannas ting", og det meste er røget i vaskemaskinen. Men vi har en stofbog fra Lamaze med sådan noget knitrepapir indeni. Der står højt og tydeligt udenpå at den kun kan vaskes på overfladen og ikke må gøres våd, men tænkte at nogen herinde måske ved om den alligevel kan vaskes (om ikke andet så i hånden).

Er der nogen af jer, der har prøvet at vaske den slags babylegetøj med knitrepapir indeni (står det er cellofan på vaskeanvisningen). Hvad skete der? Blev "papiret" ødelagt? 

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Mumto3

Sådan en bog har vi også haft, og den har været i vaskemaskine flere gange....

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

vasker det også

Anmeld

4. september 2010

MariaJ

Sådan en bog har vi også haft, og den har været i vaskemaskine flere gange....

Super! Tak for svar. Hvor varmt har I vasket den?

Anmeld

4. september 2010

Mumto3

MariaJ skriver:

Super! Tak for svar. Hvor varmt har I vasket den?

Hmm....det kan jeg faktisk ikke huske. Men jeg kan huske at den uden problemer klarede 1200 omdrejning i centrifuen, men da jeg engang vaskede den med 1800 omdrejninger, så sked den i sømmen. (men vores maskine kan også centrifugere helt vildt! )

Anmeld

5. september 2010

MariaJ

Tak for hjælpen. Jeg har vasket den på 40 grader og det gik fint. Den ser ud som før

Anmeld

5. september 2010

HDA2311

Jeg plejer at vaske legetøj ved 30 grader og så et af de korte programmer - har den holdning, at hvis det ikke kan holde til det, så skal vi ikke have det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.