smerter uge 22+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2010

katja26

startede med at ha lidt ondt i nat.

da jeg vågnede imorges havde jeg ondt i venstre side kom og gik væk et stykke tid... nu er det gået om i lænden og lidt i øverste del af ballerne hvor det en uafbrudt smerte nogen der ved hva det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

katja26

slet ingen der har en ide til hva det kan være?

Anmeld

4. september 2010

VNB

Hej!

jeg tør desværre ikke sige med sikkerhed hvad der kan være skyld i dine smerter...

Men jeg har også før haft ondt ude i siderne, både højre og venstre. også så meget at jeg nærmest ikke kunne vende mig om på den side som gjorde ondt. Jeg fik afvide af min jordemoder at det var ligament smerter, og dermed fuldstædig normalt at mærke.

Dog ved jeg ikke lige helt med dine smerter i ballerne og lænden... har jeg (heldigvis) ikke prøvet... Men hvis det gør så ondt at du nærmest ikke kan holde det ud, synes jeg da helt klart at du skal ringe til lægen eller fødegangen.

Vil ønske dig rigtig god bedring!

knus Vinni 26+2

Anmeld

4. september 2010

VNB

ups... jeg er 26+3

Anmeld

4. september 2010

sandratobias

ved ikk om det bar er mig, men jeg tænkte på bækkenløsning...

Anmeld

4. september 2010

morethanperfect

Sådan der havde jeg det præcis da jeg fik for tidlige veer i uge 28+5 ..

Men ville heler klart ringe til fødegangen og beskrive for dem hvor ondt det gør osv. Ring ring ring ..

Anmeld

4. september 2010

katja26

tak for svarene

har været på hospitalet hele dagen er først lige kommet hjem de troede først det var blærebetændelse men det var der ingen tegn på i urinen så de ved ikk hva det er men jeg skal tage et par panodiler og blive i sengen helt til mandag og hvis det blir værre skal jeg komme igen og hvis det ikk er væk mandag skal jeg osse komme derud igen

det er stilnet lidt af nu så håber det fortsætter med at blive bedre og ikke værre

Anmeld

4. september 2010

morethanperfect

katja26 skriver:

tak for svarene

har været på hospitalet hele dagen er først lige kommet hjem de troede først det var blærebetændelse men det var der ingen tegn på i urinen så de ved ikk hva det er men jeg skal tage et par panodiler og blive i sengen helt til mandag og hvis det blir værre skal jeg komme igen og hvis det ikk er væk mandag skal jeg osse komme derud igen

det er stilnet lidt af nu så håber det fortsætter med at blive bedre og ikke værre

for det går væk !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.