Hmmm... Driver mig selv til vanvid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Jules

Ja her de sidste par dage har jeg fået nogle trælse stød i lænden....

Og idag syntes jeg den der murende fornemmelse er kommet foran.... Eller det føles som om hun ligger og skruer sit hovede frem og tilbage... Av av siger jeg bare.....

Føler mig lidt for fortabt nu når jeg ikke har haft veer der er startet af sig selv....

Prøvede jo kun at åbne mig de første 3 cm.... Eller det var kun den 1 cm der gjorde SINDSYGT ondt.... Men det var jo over en uge inden jeg fødte.... 

(Til jer der har glemt det blev jeg sat igang 3 dage før termin da jeg havde graviditetskløe, fik taget vandet og havde stærke veer efter 15 min!) 

Og jeg er alene hjemme i aften .... Manden er ude og fulde sig og Viktor er hos hans moster.... 

Det er sikkert ingenting.... Har bare for meget tid til at mærke hver eneste lille ting der forandre sig med min krop lige fortiden...

Bare ved at snakke om jeg snart kunne føde sørger jeg sikkert for at jeg går 14 dage over tiden... Hehe.... Og suk hvor ville det ikke være sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

anna-jonas

Det er altid når man er helt alene, at man får tid til at bekymre sig. Julie.............ta' et par panodil, og gå i seng med en kop kamillethe og et ugeblad. Få sovet godt og længe.............i morgen, vågner du frisk og udhvilet.

Knus Mette

Anmeld

4. september 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Det er altid når man er helt alene, at man får tid til at bekymre sig. Julie.............ta' et par panodil, og gå i seng med en kop kamillethe og et ugeblad. Få sovet godt og længe.............i morgen, vågner du frisk og udhvilet.

Knus Mette

Hihi... Du havde ganske ret Mette

Anmeld

4. september 2010

Karo

2 uger før terminen med Ida syndes jeg også at der var optræk til en hel masse. Men sådan gik det ikke................2 uger over tid valgte lægerne jo som sagt at sætte mig igang

Men nu er der ikke længe til at du sidder med din lille pige i dine arme Julie

Anmeld

4. september 2010

mama09

Jules skriver:

Ja her de sidste par dage har jeg fået nogle trælse stød i lænden....

Og idag syntes jeg den der murende fornemmelse er kommet foran.... Eller det føles som om hun ligger og skruer sit hovede frem og tilbage... Av av siger jeg bare.....

Føler mig lidt for fortabt nu når jeg ikke har haft veer der er startet af sig selv....

Prøvede jo kun at åbne mig de første 3 cm.... Eller det var kun den 1 cm der gjorde SINDSYGT ondt.... Men det var jo over en uge inden jeg fødte.... 

(Til jer der har glemt det blev jeg sat igang 3 dage før termin da jeg havde graviditetskløe, fik taget vandet og havde stærke veer efter 15 min!) 

Og jeg er alene hjemme i aften .... Manden er ude og fulde sig og Viktor er hos hans moster.... 

Det er sikkert ingenting.... Har bare for meget tid til at mærke hver eneste lille ting der forandre sig med min krop lige fortiden...

Bare ved at snakke om jeg snart kunne føde sørger jeg sikkert for at jeg går 14 dage over tiden... Hehe.... Og suk hvor ville det ikke være sjovt!

kender det godt og gik selv over tiden.. hehe

Den sidste tid er bare den væreste - åhh den ventetid.. og alt det sjov med ens krop...

Håber Prinsessen venter til alle er hjemme

Hyg dig nu og nyd tiden ALENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.