hormoner = smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2010

otlitrom

Hjælp piger, min undervogn er i smerte!

Det er som om det svier inde i maven, ved mine æggestokke. Virkelig svært at beskrive, men lidt som blærebetændelse, bare alligevel ikke helt. Kan det være hormonerne der giver den ømhed i underlivet? Det svier nemlig ikke, når jeg er på toilet, men har da overvejet at tage et smut til lægen med en urinprøve.

Jeg tager Synarela næsespray, har taget det i 10 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

oo

jeg ved det desværre ikke, jeg har jo ikke fået overgangsalder-næsesprayen. men det er der andre der har, så jeg hiver den lige frem igen, måske du kan få svar så. ellers spørg NSCamilla, hun har jo fået samme behandling

og ellers så ring til klinikken! jeg ringede om ALT til OUH og de var altid rigtig flinke til at svare

Anmeld

4. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Hjælp piger, min undervogn er i smerte!

Det er som om det svier inde i maven, ved mine æggestokke. Virkelig svært at beskrive, men lidt som blærebetændelse, bare alligevel ikke helt. Kan det være hormonerne der giver den ømhed i underlivet? Det svier nemlig ikke, når jeg er på toilet, men har da overvejet at tage et smut til lægen med en urinprøve.

Jeg tager Synarela næsespray, har taget det i 10 dage.

Hej søde

Har du fået din mens efter du er startet på Synarela?
Jeg har ihvertfald tendens til lidt smerter lige før mens.
Men ring til sygeplejersken på klinikken for at høre ad. Hende på Brædstrup er ihvertfald kanon sød

Anmeld

4. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Hej søde

Har du fået din mens efter du er startet på Synarela?
Jeg har ihvertfald tendens til lidt smerter lige før mens.
Men ring til sygeplejersken på klinikken for at høre ad. Hende på Brædstrup er ihvertfald kanon sød

Det er bare den skide telefontid, jeg arbejder jo på de tidspunkter hvor telefonen er åben. Jeg synes de burde have en hotline der altid var åben.

Og ja, de er søde derude (det er også der vi er i behandling), men sidst jeg ringede kunne hun ikke rigtig svare på mit spørgsmål...

Det er bedre idag, så jeg håber det bare var en engangsforestilling!

Anmeld

4. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg ved det desværre ikke, jeg har jo ikke fået overgangsalder-næsesprayen. men det er der andre der har, så jeg hiver den lige frem igen, måske du kan få svar så. ellers spørg NSCamilla, hun har jo fået samme behandling

og ellers så ring til klinikken! jeg ringede om ALT til OUH og de var altid rigtig flinke til at svare

Jeg prøver lige at spørge Camilla. Det er det værste ved den næsespray, der er ikke så mange herinde der har fået den, og derfor ikke så mange svar Havde det nu været Puregon eller Gonal-F, så havde I nok stået i kø

Smerterne er ikke så stærke idag, eller de er faktisk næsten væk. Så lad os håbe det bliver ved det!

Tak for svar

Anmeld

4. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Det er bare den skide telefontid, jeg arbejder jo på de tidspunkter hvor telefonen er åben. Jeg synes de burde have en hotline der altid var åben.

Og ja, de er søde derude (det er også der vi er i behandling), men sidst jeg ringede kunne hun ikke rigtig svare på mit spørgsmål...

Det er bedre idag, så jeg håber det bare var en engangsforestilling!

Håber jeg også!

Anmeld

5. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Vil lige opdatere, hvis i nu har lyst til at vide, hvad det kunne være

Jeg har ringet på klinikken idag, og sygeplejersken sagde, at jeg godt kunne regne med det var tidlige mens-smerter, da den kommende mens (om 2 dage) nok bliver en andelse kraftigere end den plejer. Så jeg skulle ikke være nervøs, det var ganske almindeligt.

Anmeld

5. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Vil lige opdatere, hvis i nu har lyst til at vide, hvad det kunne være

Jeg har ringet på klinikken idag, og sygeplejersken sagde, at jeg godt kunne regne med det var tidlige mens-smerter, da den kommende mens (om 2 dage) nok bliver en andelse kraftigere end den plejer. Så jeg skulle ikke være nervøs, det var ganske almindeligt.

Godt du fik svar ude på klinikken, for det lød godt nok ikke særlig rart...

Skal du til samtale derude igen når din mens starter - og så skal i starte op på de hormoner hvor vi andre kender svarerne på dine spørgsmål?

Jeg skal scannes igen imorgen, og så regner de med udtagning onsdag - så det er blevet en lang cyklus, og tror regningen fra apoteket bliver det samme...

Anmeld

5. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Godt du fik svar ude på klinikken, for det lød godt nok ikke særlig rart...

Skal du til samtale derude igen når din mens starter - og så skal i starte op på de hormoner hvor vi andre kender svarerne på dine spørgsmål?

Jeg skal scannes igen imorgen, og så regner de med udtagning onsdag - så det er blevet en lang cyklus, og tror regningen fra apoteket bliver det samme...

Det er heller ikke så rart, jeg kan stadig mærke lidt til det, men så længe jeg holder mig i ro og ikke stresser, så går det nogenlunde.

Scanning i morgen først? Øv ja, så er der rigtig kommet ekstra dage på... Men når bare resultatet bliver det vi går og venter på, så betyder de dage ikke så meget i det lange løb. Men jeg forstår dig godt, lige nu gider man bare ikke vente mere!

Regningen på apoteket? Jeg tøt slet ikke tænke på min, der kommer jo mere til snart...

Skal først derud d. 13., hvor jeg skal starte op på de hormoner I andre også kender!

Anmeld

5. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Det er heller ikke så rart, jeg kan stadig mærke lidt til det, men så længe jeg holder mig i ro og ikke stresser, så går det nogenlunde.

Scanning i morgen først? Øv ja, så er der rigtig kommet ekstra dage på... Men når bare resultatet bliver det vi går og venter på, så betyder de dage ikke så meget i det lange løb. Men jeg forstår dig godt, lige nu gider man bare ikke vente mere!

Regningen på apoteket? Jeg tøt slet ikke tænke på min, der kommer jo mere til snart...

Skal først derud d. 13., hvor jeg skal starte op på de hormoner I andre også kender!

Okay.. Vi må håbe det ikke bliver for slemt med den mens der kommer...

Egentlig gør det mig ikke så meget at der er kommer ekstra dage på, for så har jeg ikke skulle pjække fra skole den første uge, men samtidig bliver jeg også bekymret over det ikke bare går 100% efter bogen, men det ved jeg jo også godt det ikke altid gør...

Nu håber jeg bare på de vokser derud af så der er en del æg, har sagt til mig selv jeg er glad hvis der er mere end 5...

Og inden længe kommer så de 14 dage i helvede.... HADER det... Men forhåbentlig tager det nye studie tankerne væk...

Heldigvis er det kun første gang det er så dyrt (og forhåbentlig eneste) - og så er der jo billigt medicin året ud 

Jeg glæder mig til at følge dig, og håber på rigtig gode scannings indlæg, fuld af håb og positive forventninger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.