kitty skriver:
Det er heller ikke så rart, jeg kan stadig mærke lidt til det, men så længe jeg holder mig i ro og ikke stresser, så går det nogenlunde. 
Scanning i morgen først? Øv ja, så er der rigtig kommet ekstra dage på... Men når bare resultatet bliver det vi går og venter på, så betyder de dage ikke så meget i det lange løb. Men jeg forstår dig godt, lige nu gider man bare ikke vente mere!
Regningen på apoteket?
Jeg tøt slet ikke tænke på min, der kommer jo mere til snart...
Skal først derud d. 13., hvor jeg skal starte op på de hormoner I andre også kender! 
Okay.. Vi må håbe det ikke bliver for slemt med den mens der kommer...
Egentlig gør det mig ikke så meget at der er kommer ekstra dage på, for så har jeg ikke skulle pjække fra skole den første uge, men samtidig bliver jeg også bekymret over det ikke bare går 100% efter bogen, men det ved jeg jo også godt det ikke altid gør...
Nu håber jeg bare på de vokser derud af så der er en del æg, har sagt til mig selv jeg er glad hvis der er mere end 5...
Og inden længe kommer så de 14 dage i helvede.... HADER det... Men forhåbentlig tager det nye studie tankerne væk...
Heldigvis er det kun første gang det er så dyrt (og forhåbentlig eneste) - og så er der jo billigt medicin året ud 
Jeg glæder mig til at følge dig, og håber på rigtig gode scannings indlæg, fuld af håb og positive forventninger...
Anmeld