Randers Fc & mormor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Dot D

En kage til min venindes mor og svoger. De skulle hele familien på en weekendtur de havde givet til "mormor". Svogeren, som har fødselsdag, er vild med Randers FC også skulle der stå mormor på.. Det er lækre chokoladekagebunde med store stykker chokolade i      og en drømmekagebund med tobleronecreme og hindbærmousse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

quity

Hvoe er det godt lavet. Den er rigtig fin

Anmeld

3. september 2010

Dot D

quity skriver:

Hvoe er det godt lavet. Den er rigtig fin

Tak skal du have glæder mig til at høre svogerens reaktion, han er MEGET stor Randers fan...

Anmeld

3. september 2010

quar20

GUD hvor er den altså bare fed... =) hehe..!! Ærgeligt at jeg ikke er så fiks til det med kager - så havde jeg strakt lavet en til min far som er fast tilhænger af RFC..

Anmeld

3. september 2010

Vingummien

En kage til min venindes mor og svoger. De skulle hele familien på en weekendtur de havde givet til "mormor". Svogeren, som har fødselsdag, er vild med Randers FC også skulle der stå mormor på.. Det er lækre chokoladekagebunde med store stykker chokolade i    og en drømmekagebund med tobleronecreme og hindbærmousse

Ej den ser rigtig fin ud. Nu fik jeg så lyst til kage pga dig :p Også fordi de smager så godt altså

Anmeld

3. september 2010

Dot D

Tulipan skriver:

Ej den ser rigtig fin ud. Nu fik jeg så lyst til kage pga dig :p Også fordi de smager så godt altså

Undskyld, undskyld, undskyld... Og mange tak

Anmeld

3. september 2010

Vingummien

Dot D skriver:

Undskyld, undskyld, undskyld... Og mange tak

Undskyldning accepteret

Anmeld

3. september 2010

Dot D

Tulipan skriver:

Undskyldning accepteret

Anmeld

3. september 2010

Vingummien

Dot D skriver:

Men ser da frem til at i en dag kommer forbi med en kage som undskyldning

Anmeld

3. september 2010

Dot D

Tulipan skriver:

Men ser da frem til at i en dag kommer forbi med en kage som undskyldning

Ja ja, jeg ved hvor du bor, hi hi hi. Er ellers igang med et lille eksperiment til en kage i morgen, den skal være med jordbærmousse og en lakridscreme fik sådan en lyst til at blande de to. Jeg lavede en lakridssmørcreme til em kæmpemuffins for et par uger siden og den smagte mums mums, så siden har jeg haft lyst til noget med lakrids

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.