Fylder 2 år idag... (uh.. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Muffi . skriver:

Smuk-smuk   Tillykke med ham ..

Tak skal du have.

Han går også under dæknavn; smuksak og charmetrold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han er så DEJLIG den knægt!!!! Puha, jeg kender ham jo kun fra billeder, men jeg synes simpelthem at han er et af de smukkeste børn i verden!!!

Anmeld

4. september 2010

Rosa skriver:

Han er så DEJLIG den knægt!!!! Puha, jeg kender ham jo kun fra billeder, men jeg synes simpelthem at han er et af de smukkeste børn i verden!!!

Ih tusind tak...

Så skal du da lige have lidt fra endnu en dag hvor han blev fejret. I morgen kommer det sidste hold og pyh. 3 dage med lagkage...

1. farmand ligger på græs og giver sønnike en kilde/flyvetur, han er jo en god lille 10 kg's vægt at træne med...

2 og 3. Stadig på legeplads med morfar og pap mormor lone.

4. Det var ikke mig... De uno kort hopped selv ud af kassen...

5. Frederic for 2 år siden...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Mor til Frederic skriver:

Ih tusind tak...

Så skal du da lige have lidt fra endnu en dag hvor han blev fejret. I morgen kommer det sidste hold og pyh. 3 dage med lagkage...

1. farmand ligger på græs og giver sønnike en kilde/flyvetur, han er jo en god lille 10 kg's vægt at træne med...

2 og 3. Stadig på legeplads med morfar og pap mormor lone.

4. Det var ikke mig... De uno kort hopped selv ud af kassen...

5. Frederic for 2 år siden...

Åååh de øjne altså!!! Suuuuk, han er en lille hjerteknuser!!! Og hvor var han dog lækker som nyfødt også! Jeg glæder mig til mere billedspam snart!

Anmeld

4. september 2010

Sakris

I har simpelthen den smukkeste søn.... Tillykke med ham

Anmeld

4. september 2010

Rosa skriver:

Åååh de øjne altså!!! Suuuuk, han er en lille hjerteknuser!!! Og hvor var han dog lækker som nyfødt også! Jeg glæder mig til mere billedspam snart!

okay da....

Så lige et her til slut...

Vi var ude at spise på selve dagen han blev 1 år, så det er 1 år +1 dag siden...

Plejer gerne at sige at det han mangler i vægt har han i personlighed i stedet.

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Mor til Frederic skriver:

okay da....

Så lige et her til slut...

Vi var ude at spise på selve dagen han blev 1 år, så det er 1 år +1 dag siden...

Plejer gerne at sige at det han mangler i vægt har han i personlighed i stedet.

Hahahaha, han var bestemt ikke mindre smuk da!!! Uhh hvor jeg glæder mig til Jontes første fødselsdag - og så alligevel ikke, det går alt for stærkt!!!

Anmeld

4. september 2010

Rosa skriver:

Hahahaha, han var bestemt ikke mindre smuk da!!! Uhh hvor jeg glæder mig til Jontes første fødselsdag - og så alligevel ikke, det går alt for stærkt!!!

ja det gør....

Ville gerne der fandtes sådan en slow down knap, så der var mulighed for at følge lidt med...

Uh. den første fødselsdag er bare så stort, de forstår den nok knap så meget -  men for os forældre er det en milepæl.

Vi tog fod og hånd aftryk hver 3 mdr fra han var født og til han fyldte 1 år. På dén body str han brugte de forskellige mdr. 

På han's 1 års og 2 års laved vi gips aftryk af fod og et billed fra selve dagen.

Sorry, men sad lige og så billeder. Og sikke en lighed med agurke billedet og det her;

Anmeld

5. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,det så jeg ikke lige,så et stort forsinket tillykke med den smukke Frederic.Det er heller ingen hemmelighed at jeg som de fleste herinde synes han er usædvanlig smuk og charmerende

Anmeld

5. september 2010

Pernilleh skriver:

Åh,det så jeg ikke lige,så et stort forsinket tillykke med den smukke Frederic.Det er heller ingen hemmelighed at jeg som de fleste herinde synes han er usædvanlig smuk og charmerende

Tak skal du have...
Og tak for de fine ord til Frederic.
Nu er 3 dage med lagkage osv. overstået - og det har været total hyggeligt.
Det har fungeret så fint at vi har haft dem alle delt op i små hold, så vi max har været 7 alt ialt pr gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.