I svømmehal med 2 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2010

pipsen

Hej - er der nogen derude, som har forsøgt at tage i svømmehallen en voksen med to børn?

Jeg vil så gerne svømme med mine børn om eftermiddagen. Jeg har to drenge - en på halvanden og en på fire - kan det lade sig gøre, eller må jeg (hulk) kaste en hvid pil efter projektet?

Ville virkelig være godt for min store drengs motorik, men vil selvfølgelig ikke risikere deres sikkerhed... nogen med nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Thalia

Her kan det sagtens lade sig gøre. VOres ældste er 3 og den yngste 1½ og jeg har ingen problemer med at have dem begge med i svømmehallen.

Lillen kræver selvfølgelig ekstra hjælp i omklædningen, men der er badekar så ungerne sidder i hver deres balje mens jeg selv er i bad. Inde i hallen nøjes vi med det meget lave bassin. Hvis vi er 2 voksne afsted kan ældsten ellers godt lide at bruge rutchebanen og at hoppe fra kanten ned i det dybere vand, men det er jeg ikke vild med når jeg er alene afsted.

Anmeld

3. september 2010

pipsen

Tak for svar - jeg vover mig ud i det og ser om det ikke går. Ville være en skøn ting at lave med ungerne om eftermiddagen!

Anmeld

3. september 2010

quity

pipsen skriver:

Hej - er der nogen derude, som har forsøgt at tage i svømmehallen en voksen med to børn?

Jeg vil så gerne svømme med mine børn om eftermiddagen. Jeg har to drenge - en på halvanden og en på fire - kan det lade sig gøre, eller må jeg (hulk) kaste en hvid pil efter projektet?

Ville virkelig være godt for min store drengs motorik, men vil selvfølgelig ikke risikere deres sikkerhed... nogen med nogle erfaringer?

Jeg tager i svømmehallen med mine to børn. Min søn bliver 5 i oktober og min datter bliver 9 mrd nu her. Det kan sagtens lade sig gøre for mig.

Vil sige det kommer helt an på hvordan man selv har med det og hvor mange mennesker der er i svømmehallen.Jeg tænker lidt på at hvis du er meget bange/nervøs for selv at skal afsted, så lad være.

Anmeld

3. september 2010

Mumto3

Jeg har været i svømmehallen masser af gange alene med vores 3 børn. De er nu 2 år, 4 år og 6 år. 

Da den mindste var nyfødt, var jeg afsted med en nyfødt og så to drenge på 2 og 4 år. Det kan sagtnes lade sig gøre.

Anmeld

5. september 2010

pipsen

Tak for svar - vi gør forsøget. Min den store dreng er en krudtugle, men hvad, tror det vil være godt for begge drenge at få brugt noget energi om eftermiddagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.