Jeg er så frustreret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Chrizzer

Hej Piger

Jeg tog mandag morgen en svag positiv graviditets test, der var jeg gået 2 dage over tid. Testen var positiv inde for den tidsramme den skulle være.

Her til morgen har jeg taget endnu en test og den viser negativ.

Jeg er bare så forvirret! Jeg ringede til lægen, og hun sagde at det nok er fordi det er så tidligt i forløbet jeg har fået en negativ test. Der er forskel på koncentrationen af ens morgenurin, og da det netop er ret tidligt skal urinen være ret koncentreret. Og at det er ekstremt sjældent man får en falsk positiv test. Jeg spiser ingen medicin, og p-piller har jeg ikke brugt i 3 år. 

Jeg har udebleven mens, mens agtige smerter, rigtig mange humørsvingninger og er begyndt at være træt.

Er der nogen af jer der har prøvet det? Hjælp mig, jeg er så frustreret!  Blev jo så glad da jeg fik en positiv test i mandags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Amso

Der gik ca 7 dage før jeg fik en ordetlig streg jeg kunne se, men har dog ikke fået en negativ test.. Men har den været posektiv og du kun er gået et par dage over tid, vil jeg give din læge helt ret

Så et forsigtigt tillykke herfra  Tag en test igen en af dagene, og tag dit friske morgenurin, så ville det undre mig meget hvis ikke der kom 2 streger igen Husk lige at tis lidt inden du tager det urin du skal bruge, for at få de værste bakterier ud....

Anmeld

3. september 2010

Amso

Ved ikke om du måske har brugt 2 forskellige tests? Men der kan også være forskel på hvornår de kan opfange dit graviditetshormon.

Anmeld

3. september 2010

Chrizzer

Amso skriver:

Ved ikke om du måske har brugt 2 forskellige tests? Men der kan også være forskel på hvornår de kan opfange dit graviditetshormon.

Jo har også brugt 2 forskellige test Men jeg tør bare ikke håbe for meget. Tusind tak for svaret. Håber virkelig der kommer en positiv test mere. Men nu venter jeg hvertfald til næste uge og tester der. Og så må jeg se.

Anmeld

3. september 2010

Chrizzer

Amso skriver:

Der gik ca 7 dage før jeg fik en ordetlig streg jeg kunne se, men har dog ikke fået en negativ test.. Men har den været posektiv og du kun er gået et par dage over tid, vil jeg give din læge helt ret

Så et forsigtigt tillykke herfra  Tag en test igen en af dagene, og tag dit friske morgenurin, så ville det undre mig meget hvis ikke der kom 2 streger igen Husk lige at tis lidt inden du tager det urin du skal bruge, for at få de værste bakterier ud....

Jeg har forresten gået 1 uge over i dag. Men er ret sikker på jeg havde sen ægløsning, så jeg nok kun er omkring 4+3 - 4+4 i dag.

Anmeld

3. september 2010

Amso

Lyder som en god ide.. Pøj pøj med det...    

Og hvis du så får en posektiv test igen, så ring til lægen og sig du gerne vil undersøges af en af deres teste. Så virker det mere virkeligt for en, at lægen giver tommel op for det også.

Anmeld

3. september 2010

Chrizzer

Amso skriver:

Lyder som en god ide.. Pøj pøj med det...    

Og hvis du så får en posektiv test igen, så ring til lægen og sig du gerne vil undersøges af en af deres teste. Så virker det mere virkeligt for en, at lægen giver tommel op for det også.

Tusind tak  Da jeg snakkede med lægen lød det også meget på hende som om jeg er gravid. Da hun jo sagde, testen ikke vil give udslag hvis jeg ikke har hcg hormon i kroppen. Uanset hvor svag stregen så har været. Så det gør mig da lidt fortrøstningsfuld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.