Er ved at blive skør :O Andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Sidsel91

Jeg har prøvet at teste igen her for 1 time siden og NEGATIV!
Argh !! mens smerter har jeg haft , som kommer og går lidt som det passer dem .
Ville gerne vide noget i det mindste .
Så må bare teste hver morgen indtil min mens kommer eller testen bliver positiv . Vil bare så gerne det snart sker . Men jeg forventer det ikke , for jeg har hørt noget om at der skal sex til at lave baby , og det er der ikke blevet så meget af den her måned . Men man håber vel altid.
Andre der har prøvet at være så frustreret over ikke at vide noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Chr-Hei

KENDER det alt for godt... HAr det nøjagtig som dig lige pt.. Jeg er gået 18 dage over nu og har det bare underligt.. Men er bange ´for det bare er psyken der spiller ind :/ Men nu venter jeg til d 15 igen som er den dato min mens normalt kommer og hvis ik den er kommet der opsøger jeg lægen..

Man vil jo bare gerne vide besked.. MEGA frusterende...

Anmeld

3. september 2010

Sidsel91

Nemlig !
Har ikke tænkt over at være gravid , før jeg gik over tid . Og prøver virkelig ikke at tænke ret meget over det .
Forventede jo mens allerede i mandags , da min cyklus fleste gange er 35 , har dog været 37 dage før , men aldrig over . Så det er lidt spændene . Men vi må bare væbne os med tålmodighed og vente på svar og slappe lidt af så vi ikke psyker os selv helt ud

Anmeld

4. september 2010

biimse

Jeg er gået mere end en uge over tid, og har døjet med kvalme, overdreven træthed, og ømme- og hævede brystvorter, men jeg tester stadig negativ :/

Anmeld

4. september 2010

SoffiLine

biimse skriver:

Jeg er gået mere end en uge over tid, og har døjet med kvalme, overdreven træthed, og ømme- og hævede brystvorter, men jeg tester stadig negativ :/

Så skulle du måske ringe til lægen, vis din mens ikk kommer & du ikk er gravid er der nok en anden løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.