Hænger simpelthen i laser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2010

L-Mortil3

Nu må det gerne snart blive d. 7 sep. så vi kan komme til ørelæge med den lille prut.

Det er snart ikke til at holde ud han skal have ondt i de øre, have feber on/off, sove ekstrem dårligt, spise dårligt, intet høre - for pludselig at blive forskrækket når der kommer høje lyde.

ØV hvor jeg hænger i laser hele dagen drejer sig bare om at komme igennem den, han er på mig konstant, og sylrer hele tiden, det tærer godt nok på kroppen!

Ville egentlig ikke noget med indlæget, trængte bare lige til at råbe, KAN DET SÅ BLIVE D. 7 SEP!!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Lærke & Lucas

Håber for jer at dagene kommer til og gå hurtigt til den 7. Det er bestemt ikke sjovt når de små pus er skidt til pas.

Anmeld

3. september 2010

Laulund87

Åh han ser godt nok også lidt klatøjet ud

til jer begge.

Anmeld

3. september 2010

mor_sabina

Line&Liam skriver:

Nu må det gerne snart blive d. 7 sep. så vi kan komme til ørelæge med den lille prut.

Det er snart ikke til at holde ud han skal have ondt i de øre, have feber on/off, sove ekstrem dårligt, spise dårligt, intet høre - for pludselig at blive forskrækket når der kommer høje lyde.

ØV hvor jeg hænger i laser hele dagen drejer sig bare om at komme igennem den, han er på mig konstant, og sylrer hele tiden, det tærer godt nok på kroppen!

Ville egentlig ikke noget med indlæget, trængte bare lige til at råbe, KAN DET SÅ BLIVE D. 7 SEP!!!!!!

Har du haft ham afsted før?
En dag var det så slemt med phillip og kunne ikke få fat på dem på telefonen så jeg tog derned og de klemte os ind og sagde godt vi kom.

Håber snart han kan få det bedre det er så hårdt når man bare ikke kan jælpe dem

God bedring

Anmeld

4. september 2010

L-Mortil3

mor_sabina skriver:

Har du haft ham afsted før?
En dag var det så slemt med phillip og kunne ikke få fat på dem på telefonen så jeg tog derned og de klemte os ind og sagde godt vi kom.

Håber snart han kan få det bedre det er så hårdt når man bare ikke kan jælpe dem

God bedring

Nej vi har kun været afsted til egenlæge over 6 gange med ørerne.

tiden d. 7 sep. var den hurtigste "akut" tid de havde.

Anmeld

4. september 2010

FruEllingsen

Den stakkels lille pus da.

Det er godt nok synd for ham at han skal have det sådan. nu nærmer dagen sig da heldigvis.

Kan sq godt forstå at du synes det er hårdt

Anmeld

4. september 2010

L-Mortil3

Ja puuuha, NU er dagen snart nær!!

Anmeld

4. september 2010

mor_sabina

Line&Liam skriver:

Nej vi har kun været afsted til egenlæge over 6 gange med ørerne.

tiden d. 7 sep. var den hurtigste "akut" tid de havde.

Håber de kan gøre noget hurtigt og at det snart bliver den 6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.