det der med drømme :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2010

karina1980

altså drømme er noget sært noget, jeg har altid drømt meget, rigtig meget og kan som regel huske en god del af det, hvilket ikke altid er så fedt

ofte så er det blot om børnene, edderkopper, utroskab eller renovering af huset,  pænt kedelige ting og som regel går det vældigt mystisk til i mine drømme,

men i nat drømte jeg dælme at jeg var gravid igen, med en pige, for det havde jeg selv bestemt det skulle være og da jeg spurgte til hvordan det kunne lade sig gøre når man var stereliseret, fik jeg svaret at der jo skete uheld alligevel men at jeg kunne være ganske rolig for klipsene sad som de skulle, så det skete nok ikke igen, da jeg så havde født vidste vi ikke hvad hun skulle hedde, så hun blev kaldt pigen og lige efter fødselen blev jeg kørt til operation, så jeg kunne få større bryster og flad mave og hjem kom jeg med min datter som ingen udover min mand og børn vidste jeg skulle have og lignede en million.

det næste jeg husker er så at jeg er på besøg hos min mor for at vise min familie pigen og her sidder min søster så med 2 drenge, en næsten ny og så ham hun har i forvejen + min bror sidder med deres dreng.

og så vågnede jeg  og heldigvis

drømmer i andre også nogle gange sådan noget vildt underligt noget, der var en gang hvor jeg gerne ville vide hvorfor de drømme dukkede op, men idag er jeg ligeglad, men synes nu det skægt alt det man kan drømme.

hvad drømmer i om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

L.J.L

Jeg har altid drømt meget og har også haft rigtig mange tydelige drømme. Kan dog ikke rigtig huske dem mere efter jeg fødte min søn, sikkert fordi jeg ikke sover mere end et par timer ad gangen nu.

Men jeg husker specielt en meget tydelig drøm som jeg havde for 3-4 år siden, og glemmer den nok heller aldrig.

Jeg var i et nedbrændt hus med min mand. alt var sort og forkullet og loftet var faldet ned, så det hele var hulter til bulter.  Jeg kunne se min mand der sad henne i et hjørne, han så træt og ødelagt ud og var sort i hovedet af røg. Så pludselig ser jeg mig selv, midt i rummet, med en masse lys rundt omkring mig. Jeg ser smuk og fredfyldt ud. Jeg har en hvid svævende kjole på, og mit hår er løst og helt lyst. Jeg er ikke sodet til, men ligner nærmere end engel. Jeg svinger rundt på en brandmandsstang, i slowmotion, imens min mand sidder og kigger på mig bekymret. Så siger jeg til ham "Skat du må ikke være bange, vi ses snart igen, jeg elsker dig.."

Og så vågnede jeg lige der, og jeg tudbrølede! Har tit tænkt på den drøm, på en måde var den sørgelig og uhyggelig, på en anden måde var den bare så smuk og dejlig.

Anmeld

3. september 2010

Snefnug1984

Jeg har i en periode også ofte drømt at jeg var gravid.. Skrev ind til Godmorgen DK en dag, da de havde en drømmetyder derinde og hun sagde, at dét at drømme man er gravid, betyder at der er ved at ske noget nyt i ens liv. At man evt. er ved at gå igennem en fase.. hmmm...

Drømmer i perioder desværre også rigtig tit, at jeg bliver ringet op, at min far er død.. Har læst lidt om det og drømmen skulle ikke have en negativ betydning.. men damn hvor er det træls..

Anmeld

3. september 2010

Becks

Uha jeg drømmer meget! Og kan som regel huske de fleste..

Men har den samme drøm, jeg drømmer én gang om året i April, det har jeg gjort i 17 år nu.  Vi flyttede fra Greve til Hvidovre i 1993, og den første nat, drømte jeg at min mor og jeg var ude og gå tur om natten. Overfor vores rækkehus lå et vaskeri, som vi gik over og kiggede på, min mor kiggede på mig og sagde "kan du nu sove godt min lille pige" og så tog hun mig og kastede mig op på taget af vaskeriet, hvor der svømmede piratfisk, og de spiste små stykker af mig! Den er sikker hvert år i April, så har jeg denne drøm, egentlig mærkeligt!! 

Ca. 13 mdr efter jeg havde en Biokemisk abort, drømte jeg denne drøm:

Jeg drømte, at jeg lå og fødte, og imens jeg føder, siger lægen så at der er 2 babyer.
Jeg føder den første som er en pige, og hun er 89 cm lang! og vejer 11 kg.. Da jeg har født hende, siger lægen at der lige går nogle timer før den næste pige kommer ud. Så jeg kunne bare gå ud og hygge mig og shoppe osv. Jeg ligger denne her kæmpe baby i tvillingebarnevognen, og triller mig en tur. Møder mine gamle naboer fra da jeg boede hjemme hos min mor, op de giver mig hver 1000,- så jeg kan købe baby ting for, da jeg ikke vidste jeg var gravid. Barnevognen var én hospitalet gav.

Tilbage på hospitalet skal jeg føde nr 2 pige, og den første sidder op i barnevogen og følger med. Ud kommer den yndigste lille pige på 2411 gr. (2411 er min fødselsdags dato) og 49 cm lang.
Da jeg får hende i armene, smider jeg den første baby ud og beholder den lille.. 

Jeg var helt forvirret da jeg vågnede - ved godt jeg aldrig kunne finde på det, når jeg bliver gravid og får børn, men hold nu mund det var en væmmelig drøm! 

Og så har jeg drømt og vores skønne Trine (Tjul):

Jeg drømte, at Trine, Søren Trines mand (som var skaldet) en mand som jeg ikke kender og mig, var ude og gå tur med August (deres kat) som var i snor..

Så går vandet pludseligt, og jeg suser på skatebord ned efter jordemoderen, som kommer efter mig på løbehjul.. Sammen løber/skater vi hjem til Trine og Søren, og hun føder en lækker babydreng.. Så siger hun til jordemoderen at der kommer én mere, men hun siger det bare er moderkagen... Og Trine presser, så kommer der sørme en pige, som under alle scanninger har gemt sig bag sin bror. Drengen føder hun lidt over 16 og pigen lidt efter den 24 Oktober  Smukke børn i øvrigt.

Da manden som jeg ikke kender og jeg, har puttet Trine og søren med vidunderne, skater vi hjem til Sjælland og jeg skriver her på baby at Trine har født 2 smukke babyer på 2100 og 2150 og at de nu sover sødt alle 4!

Jeg drømmer nogle meget mærkelige drømme 

Anmeld

4. september 2010

karina1980

JordbærBlomst skriver:

Jeg har i en periode også ofte drømt at jeg var gravid.. Skrev ind til Godmorgen DK en dag, da de havde en drømmetyder derinde og hun sagde, at dét at drømme man er gravid, betyder at der er ved at ske noget nyt i ens liv. At man evt. er ved at gå igennem en fase.. hmmm...

Drømmer i perioder desværre også rigtig tit, at jeg bliver ringet op, at min far er død.. Har læst lidt om det og drømmen skulle ikke have en negativ betydning.. men damn hvor er det træls..

hvis det bare betyder forandringer så er jeg da bestemt klar over de kommer ved ikke om de er gode, men de næste 3-4 mdr er der ihvertfald en masse her der forandres om det er posetivt, ved jeg ikke, men tror bestemt ikke det hele er det

men drømme er jo som sagt noget sjovt noget, fik en gang at vide at drømme var ens underbevidsthed der viste ens inderste ønsker eller mareridt og for mig passer det ganske udemærket med edderkopper og utroskab

Anmeld

4. september 2010

TbCp

Jeg har et helt vildt drømmeliv...

Har en eller flere drømme hver nat, som jeg husker dagen efter.

Desværre har jeg meget ofte rigtig slemme mareridt.... det kan være små dumme ting der er sket i løbet af dagen, som i mine drømme bliver blæst helt vildt op og bliver til kæmpe problemer....

Jeg har altid drømt helt vildt meget og det ser ud til min datter har "arvet" det "gen" efter mig

Anmeld

4. september 2010

Riksen

Jeg drømmer også meget, og ofte er det ret mærkelige drømme.

Forleden vågnede jeg og var sur på min kæreste. Jeg havde drømt at vi var flyttet til New York og boede i en lillebitte lejlighed, hvor det regnede inde i vores klædeskab. Det var jeg ret sur over, så jeg spurgte min kæreste om han ikke nok ville hjælpe med at lave juledekorationer, når nu det regnede i klædeskabet - det ville han ikke, og så vågnede jeg godt muggen over at han var en dårlig kæreste

Meget mystisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.