Uha jeg drømmer meget! Og kan som regel huske de fleste..
Men har den samme drøm, jeg drømmer én gang om året i April, det har jeg gjort i 17 år nu. Vi flyttede fra Greve til Hvidovre i 1993, og den første nat, drømte jeg at min mor og jeg var ude og gå tur om natten. Overfor vores rækkehus lå et vaskeri, som vi gik over og kiggede på, min mor kiggede på mig og sagde "kan du nu sove godt min lille pige" og så tog hun mig og kastede mig op på taget af vaskeriet, hvor der svømmede piratfisk, og de spiste små stykker af mig! Den er sikker hvert år i April, så har jeg denne drøm, egentlig mærkeligt!!
Ca. 13 mdr efter jeg havde en Biokemisk abort, drømte jeg denne drøm:
Jeg drømte, at jeg lå og fødte, og imens jeg føder, siger lægen så at der er 2 babyer.
Jeg føder den første som er en pige, og hun er 89 cm lang! og vejer 11 kg.. Da jeg har født hende, siger lægen at der lige går nogle timer før den næste pige kommer ud. Så jeg kunne bare gå ud og hygge mig og shoppe osv. Jeg ligger denne her kæmpe baby i tvillingebarnevognen, og triller mig en tur. Møder mine gamle naboer fra da jeg boede hjemme hos min mor, op de giver mig hver 1000,- så jeg kan købe baby ting for, da jeg ikke vidste jeg var gravid. Barnevognen var én hospitalet gav.
Tilbage på hospitalet skal jeg føde nr 2 pige, og den første sidder op i barnevogen og følger med. Ud kommer den yndigste lille pige på 2411 gr. (2411 er min fødselsdags dato) og 49 cm lang.
Da jeg får hende i armene, smider jeg den første baby ud og beholder den lille..
Jeg var helt forvirret da jeg vågnede - ved godt jeg aldrig kunne finde på det, når jeg bliver gravid og får børn, men hold nu mund det var en væmmelig drøm!
Og så har jeg drømt og vores skønne Trine (Tjul):
Jeg drømte, at Trine, Søren Trines mand (som var skaldet) en mand som jeg ikke kender og mig, var ude og gå tur med August (deres kat) som var i snor..
Så går vandet pludseligt, og jeg suser på skatebord ned efter jordemoderen, som kommer efter mig på løbehjul.. Sammen løber/skater vi hjem til Trine og Søren, og hun føder en lækker babydreng.. Så siger hun til jordemoderen at der kommer én mere, men hun siger det bare er moderkagen... Og Trine presser, så kommer der sørme en pige, som under alle scanninger har gemt sig bag sin bror. Drengen føder hun lidt over 16 og pigen lidt efter den 24 Oktober Smukke børn i øvrigt.
Da manden som jeg ikke kender og jeg, har puttet Trine og søren med vidunderne, skater vi hjem til Sjælland og jeg skriver her på baby at Trine har født 2 smukke babyer på 2100 og 2150 og at de nu sover sødt alle 4!
Jeg drømmer nogle meget mærkelige drømme