Idé til gave til 18 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2010

>>Carina<<

Jeg er simpelthen tømt for idéer til hva jeg ska gi min kusine i 18 års fødselsdagsgave. Hun ønsker sig kun tøj og smykker og penge. Det obligatoriske. Men jeg vil gerne gi hende noget andet. Måske noget særligt. Men har ingen idéer.
Er der nogen der har nogle gode idéer så spyt endelig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

JulieE

Carina1984 skriver:

Jeg er simpelthen tømt for idéer til hva jeg ska gi min kusine i 18 års fødselsdagsgave. Hun ønsker sig kun tøj og smykker og penge. Det obligatoriske. Men jeg vil gerne gi hende noget andet. Måske noget særligt. Men har ingen idéer.
Er der nogen der har nogle gode idéer så spyt endelig ud

Jeg var til 18 års fødselsdag hos min næsten-kusine for små 14 dage siden. Hun havde også den kedligste øsskeseddel, a la din kusines  

Da min bror og jeg blev 18 fik vi af hendes forældre en masse flytte-hjemme-fra-ting. Så vi slog os sammen, min bror og kæreste, mine forældre og min egen lille familie og gik shop amok i Nomann Copenhagen køkkenting. Vi havde 100  kr og købte opvaske balje, tragt, dørslag,  kost og fejebakke og  dåseåbner. Min mor strikkede nogle karklude og vi fandt også nogle viskestykker. det holdt i sort og turkis

Hun blev super glad for gaven

Jeg ved ikke om det er nopget du kan bruge til noget, men det var hvad vi fandt på

Anmeld

3. september 2010

Vidunderligeunger

det kommer jo an på hvor meget hun skal ha for?? Men hvorfor ik gi det hun ønsker sig i stedet for, det er så træls med ting man ik rigtig gider, når der ER ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.