Uh... jeg er så møg irriteret nu!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Ni-ko-li-ne

hej de damer...

så sprang ventilen lige....

jeg er jo stadig på sygedagpenge, og der er sket noget positivt... min sagsbehandler ringede igår for at informere mig om at hun nu har modtaget sociallægens notat... og jeg er henvist til afklaring i reva-huset... nøjagtigt som vi forventede:0) skønt...

når, men fordi jeg jo så er sygemeldt, har jeg et feriekort fra feriekonto liggende... optjent i 2009... og jeg fik oplyst på odense kommune at jeg kan få 15 dage udbetalt, så fremt jeg stadig var sygemeldt til september... og det er jeg, endda flere mdr endnu..

så jeg tog ud i ydelsescenteret idag og fik stemplet kortet... damen siger så, at jeg ikke må sende kortet før d. 20 september... "Hvorfor" spurgte jeg... det er så fordi Feriekonto holder meget strengt på principperne, og de mener ikke man kan sige jeg er forhindret i at afholde min hovedferie før d. 20 september!!!!  hmmmmm tænkte jeg og sagde okay og gik ud i bilen og ringede til feriekonto...

jeg fik en dame i røret, en dame der lød som om hun havde en del erfaring og havde arbejdet med dette i for mange år... for det første så talt hun til mig som om, de feriepenge var noget de forærede mig... men det er jo ligesom jeg selv som har optjent dem!!! og så sagde hun har jeg jo KUN måtte få 15 dage, "ja det var ikke det jeg ringede om" sagde jeg.... hun siger så at jeg ikke må sende kortet før d. 15 september... "hvorfor" spørg irriterede Karina... "fordi man ikke kan sige du er forhindret i at afholde hovedferien før end da..." "jamen jeg kan bevise at jeg er sygemeldt året ud..." siger jeg, eftersom jeg skal være 3 mdr i reva-huset....men dette ændrer intet!

så siger hun så til mig, at jeg skal tage ned i borgerservice og få kortet stemplet.... og jeg havde lige fortalt hende at jeg havde fået det stemplet i ydelsescenteret...

jeg fortæller hende så at det ikke er borgerservice man skal stample kortet hos, men ydelsescenteret... og at det var lidt skørt de oplyste sådan når ikke det var korrekt... "ja men i 8 ud af 10 gange er det borgerservice, og vi kan jo ikke gøre for at din kommune gør det anderledes..."...

nej siger jeg så, det kan i ikke.... men i kan da så sige at man skal stemple det ved borgerservice eller ydelsescenteret og at kommunen kan være behjælpelig med at oplyse omkring dette...

OG SÅ LAGDE JEG PÅ!!!!

undskyld.... jeg koger lige lidt nu! hvad fanden er det for en lorteregel! jeg kan jo bevise at jeg ikke kan nå at afholde den hovedferie... og jeg har seriøst brug for de penge.... GOSH!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

oo

aj men! åh man får lyst til at rive håret ud af hovedet med sådan nogle mennesker

Anmeld

3. september 2010

JustAnotherName

Ååhh, hvor kan man bruge meget krudt og tid og energi på at ringe rundt, blive stillet videre, og få madammer i røret, som enten ikke ved, eller også meddeler deres beskeder på så emsig måde, at man sidder tilbage med en "what the F gik dét lige ud på?"....

Træls sådan noget!

Anmeld

3. september 2010

Jules

Det er bare typisk det HØ!!!!! Dumme dumme regler :( Og uforstående "rådgivere"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.