Børn med strit øre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. september 2010

quity

Er der nogle af Jer der har børn eller selv har prøvet at få clipset ørene???

Min læge foreslog i dag at min datter på 9 mrd skal ha clipser i/på ørene, da de stritter.

Jeg ved intet om det og kunne godt tænke mig at høre om det fra nogen der har kendskab til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

lykke mus

hej.

jeg fik det da jeg var lille. det hjalp meget.  idag kan man overhoved ikke se det. når folk kigger på billeder af mig som bette så griner de. det er en hård omgang men er sikker på i vil blive glad for det. så er i også fri for mobbning i børnehave/skoler og alt det der.

Anmeld

3. september 2010

quity

flower skriver:

hej.

jeg fik det da jeg var lille. det hjalp meget.  idag kan man overhoved ikke se det. når folk kigger på billeder af mig som bette så griner de. det er en hård omgang men er sikker på i vil blive glad for det. så er i også fri for mobbning i børnehave/skoler og alt det der.

Tak for svaret...

Hvor lang tid gik du med det?? Er det noget der gør ondt?

Anmeld

3. september 2010

Sofia

Jeg har fået mine øre syet ind, da jeg var ca. 13 år gammel. Ved ikke om det er det samme som at få dem clipset? Jeg skullei fuld narkose og bagefter måtte jeg gå med en bandage om hovedet i ca. en uge. Men er rigtig rigtig glad for jeg fikd et gjort, selvom det da var lidt en hård omgang dengang.

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

quity skriver:

Tak for svaret...

Hvor lang tid gik du med det?? Er det noget der gør ondt?

ups læste forkert jeg fik dem også syed ind og det gjorde ondt da jeg vågned af narkosen men har været super glad for det

Anmeld

3. september 2010

quity

flower skriver:

ups læste forkert jeg fik dem også syed ind og det gjorde ondt da jeg vågned af narkosen men har været super glad for det

Okay. Tak alligevel.

Min læge nævnte noget med clips. Jeg forestiller mig en slags tryklåse som tvinger ørene ind til hovedet. Og at man skal gå med et stykke tid. Men jeg ved det ik, og fik slet ik spurgt da han nævnte det

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

oki. men du kan altid ringe og spørge ham. og du kan da spørge hva han syndes er bedst for dit barn det er jo forskelligt hvor meget ørene stritter

jeg havde dumpo øre haha total flyveøre

Anmeld

3. september 2010

millesofie

jeg ved intet om det, men jeg synes bare det er så sødt med strit øre jeg elsker når mennesker har personlige "skavanker" det gør dem mere tiltrækkende både som venner og som kærste, at vi alle ikke ser ens ud 

bare en lille tanke, held og lykke 

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

det er ikke fedt. min kæreste har stritøre og fik ikke syed dem ind da han var lille. det er det folk glor på når vi er ude. så han har snakked med sin læge flere gange men de mener han er for gammel selv om han er 19.

Anmeld

3. september 2010

pussepige

Jeg fik opereret min øre ind da jeg var 24 år ca.. Når man er voksen kommer man ikke i fuldnarkose. Men er vågen under det hele og det er bestemt ikke behageligt.. De fjernede noget brusk ved begge mine øre og kunne hører alt hva de sagde.. Jeg fik dog betændelse i det ene øre og det gik rigtig ondt. Man kan jo som sagt være uheldig at ørerne springer tilbage igen og så er der ikke noget at gøre..

Ang clips så ved jeg ikke, tror måske ikke så meget på det da min mor også prøvede alt da jeg var lille. Synes man skal vælge at få dem opereret som børn så kommer de i fuldnarkose.. Min datter har også stritøre og hun skal ikke opereres før hun blir større hun er 4 år nu og hun er da total cute med de stritøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.