Ønsker sig brændende at få et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Lo.J

Heysa derude

Jeg er ny herinde. Og synes at det er en skøn hjemmeside.

Men er hverken gravid, prøver på at blive gravid eller har børn.

Mit problem er at jeg ønsker, at få mig en baby med min kæreste. Men han vil ikke endnu. Vi har været sammen i 6 ½ år nu. Vi har begge to solide arbejde og er et godt sted i vores forhold.

Da jeg satte ham ned og fortalte hvordan jeg havde det med, at jeg følte mig parat til at få et dejlig barn med ham. Sagde han at han ikke ville endnu, og at han først følte nu at han kunne nyde livet med mig. Og at han først ville være gældfri... (det er han først om 5 år).

Jeg vil ikke sætte ham i dårligt lys på nogle måder. Og kan også godt forstå ham. Men jeg følte mig afvist, som jeg aldrig nogensinde har gjort før.

Er bare så ked af det. Og føler ikke at jeg kan snakke med nogle om det, uden at det ville sætte min kæreste i dårligt lys.

Er der nogle som har nogle tips til, hvordan man kan "komme videre med livet" med en som ikke vil være en far nu?

MVH Lo.J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Malonde1985

Lo.J skriver:

Heysa derude

Jeg er ny herinde. Og synes at det er en skøn hjemmeside.

Men er hverken gravid, prøver på at blive gravid eller har børn.

Mit problem er at jeg ønsker, at få mig en baby med min kæreste. Men han vil ikke endnu. Vi har været sammen i 6 ½ år nu. Vi har begge to solide arbejde og er et godt sted i vores forhold.

Da jeg satte ham ned og fortalte hvordan jeg havde det med, at jeg følte mig parat til at få et dejlig barn med ham. Sagde han at han ikke ville endnu, og at han først følte nu at han kunne nyde livet med mig. Og at han først ville være gældfri... (det er han først om 5 år).

Jeg vil ikke sætte ham i dårligt lys på nogle måder. Og kan også godt forstå ham. Men jeg følte mig afvist, som jeg aldrig nogensinde har gjort før.

Er bare så ked af det. Og føler ikke at jeg kan snakke med nogle om det, uden at det ville sætte min kæreste i dårligt lys.

Er der nogle som har nogle tips til, hvordan man kan "komme videre med livet" med en som ikke vil være en far nu?

MVH Lo.J

Kan desværre ikke rigtig hjælpe dig  du kan jo ikke presse ham til noget han ikke føler han er parat til, og kan også godt forstå han gerne vil være gældfri.. Men kan jo også sagtens forstå dig.. Hvis du føler sådan allerede nu - og i har været sammen længe - er 5 år jo laaaang tid at vente!  Men hvis I har arbejde begge 2, ville I så ikke kunne få det til at løbe rundt rent økonomisk? Argh det er en svær situation. Forstår jer begge og aner virkelig ikke hvad du skal gøre

Men du får et  og hjertelig velkommen hertil

Anmeld

3. september 2010

Fru Dinesen

Kan også kun sige  -lig velkommen til siden ....

Det er en rigtig øv ting i står med, og kan nemt forstå jer begge, men min tanke er også hvis i begge står med et godt arb. vil det så ik kunne lykkes ??? 

Muligvis ligge et buget over jeres penge,  og se om der kan, eller ik kan.  

Knusssss Linda 

Anmeld

3. september 2010

Sofia

Hej med dig, og velkommen til denne fantastiske side

jeg synes du skal snakke med din kæreste igen, så I måske kan indgå et kompromis, 5 år lang tid at vente, måske ville du have det bedre hvis I kom frem til at det måske kunne være en mulighed om 2 år fx, så din tidshorisont ikke er helt så lang.. Måske er han heller ikke fuldstændig fastlåst på at der SKAL gå 5 år.. På den anden side er det jo vigtigt at I begge er helt klar og har lyst til det, så håber I kan en gylden middelvej der gør jer begge glade.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.