Hvor sker der meget herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Karo

Ja, jeg syndes det er helt vild som der bliver "spyttet" babyer ud herinde i øjeblikket. Hvor mange nye babyer er der ikke allerede kommet til i år ? Den første var vist Julius, så kom Dicte, Ida, Albert, Silja, Malte og seneste skud på stammen Valdemar

Og så er der jo alle dem der er på vej: Julies lille pige kommer vel først, så er der baby Juhl, og sidst men ikke mindst Isaccs lillebror.

Også er der alle dem der arbejder på sagen

De "store" børn bliver støre og støre og det er utroligt at se i billederunderne hvor meget der er sket med dem. Jeg syndes det er helt fantastisk at følge med i hvordan det går hjemme hos jer alle sammen og sætter MEGET pris på at kunne dele op og ned turene med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

JustAnotherName

Jeg har det helt ligesom dig, og er meget enig i alt dét du skriver 

Anmeld

3. september 2010

sarahb

ja det er helt vildt, der bliver så mange Fbér og læse og en masse billeder at se.. glæder mig helt, men nu allermest til at få isaac´s lillebror ud... ihh hvor jeg glæder mig

Anmeld

3. september 2010

ooo

sarahb skriver:

ja det er helt vildt, der bliver så mange Fbér og læse og en masse billeder at se.. glæder mig helt, men nu allermest til at få isaac´s lillebror ud... ihh hvor jeg glæder mig

Og vi glæder os til at se billeder af nuttegøjen!

Anmeld

3. september 2010

oo

Gabriellasmor fik også en lille Madelina for nylig ved en hjemmefødsel og Malou Selmas mor venter sig også igen

og næste år kommer der babyer fra Metchen og Kitty

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Gabriellasmor fik også en lille Madelina for nylig ved en hjemmefødsel og Malou Selmas mor venter sig også igen

og næste år kommer der babyer fra Metchen og Kitty

Ja, der sker rigtig meget herinde, og hvor er det bare skønt!

Jeg elsker NS! Her kan vi dele glæder og sorger, skønne billeder, tanker og bare en masse sludder!

NS'ere får bare særlig dejlige børn!!

Anmeld

3. september 2010

Jules

Det er utroligt dejlige unger der er herinde... Og det er da herligt at der kommer flere og flere til :) Også er det MIG næste gang.... Der er ingen der må overhale inden om TRINE...Hihi. Ingengang hvis jeg går 14 dage over tid...Hihi

Puh ha... Jeg skal jo snart føde så...Yeeeiiiks... Av av av... Godt jeg virkelig har fortrængt de smerter.... 

Anmeld

4. september 2010

Barbamama

Ja det ER virkelig skønt at følge med herinde. Jeg kan stadig føle mig som en af de nye fordi der er nogen af jer der har kendt hinanden længe men det er skønt at følge med I jeres liv og jeres børns liv og jeg synes det er fedt at I følger med i Carlas liv og i mit. Det er fedt!!!!

Anmeld

5. september 2010

Ranarupta

Jeg synes også, at der sker enormt meget og det er jo helt utroligt fantastisk!

I andre NS-piger er altid supergode til at komme med gode råd, søde kommentarer og udlåne en skulder, når der er behov for det.
(Jeg er dog ret ked af, at jeg ikke selv er lige så god til det - jeg har bare sååå lille et overskud pt...)

Arhmen, det er jo lige om lidt næste NS-baby-boom løber af stablen og jeg glæder mig til at se mange flere billeder af/høre mange flere historier og FB'er om alle de smukke børn - dem der har nogle år på bagen; dem der ikke har haft deres første fødselsdag; dem, der ruges på; dem, der endnu ikke ruges på og dem, der ser dagens lys meget snart 

Mit 5. september-fortsæt må være at komme med flere up dates og billeder

Knus, Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.