Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
~~M.Nielsen~~ skriver: Er det mig der er blind, eller er der kommet billeder ind?
Er det mig der er blind, eller er der kommet billeder ind?
jeg tror ik der er kommet nogen. jeg har søgt på det et par gange, i tilfælde af der var kommen nogen mens jeg var logget af, men nej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er sikker på Zafir nok skal lægge billeder ud når tiden og overskuddet er til det. SÅ skal vi ikke bare lade hende få ro til at passe sin datter og finde ind i de nye roller deres famile er midt i?
Jeg smækker lige op, hvad jeg har i min fon, så må I lige få kvalibilleder en af dagene Det er jo far, der render rundt med det gode cam...
Og sorry... jeg er bare så dårlig til at billedespamme. Men moment... Så er jeg klar
jubiii. det har jeg glædet mig meget til Zafir
weeeeeehuuuuuu
håber i har det fantastisk
Marco2 skriver: Er sikker på Zafir nok skal lægge billeder ud når tiden og overskuddet er til det. SÅ skal vi ikke bare lade hende få ro til at passe sin datter og finde ind i de nye roller deres famile er midt i?
Rolig nu! Det var sådan set ikke for at snage i hendes liv, men nu har jeg fulgt med hele natten, og var egentlig bare enormt spændt på at se resultatet ordentligt...
Zafir skriver: Jeg smækker lige op, hvad jeg har i min fon, så må I lige få kvalibilleder en af dagene Det er jo far, der render rundt med det gode cam... Og sorry... jeg er bare så dårlig til at billedespamme. Men moment... Så er jeg klar
Super... jeg kigger lige med det samme
Der er lagt billeder ud..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128