Zafir, skal vi ikke snart se billeder af Frigg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Vidunderligeunger

~~M.Nielsen~~ skriver:

Er det mig der er blind, eller er der kommet billeder ind?

jeg tror ik der er kommet nogen. jeg har søgt på det et par gange, i tilfælde af der var kommen nogen mens jeg var logget af, men nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Marco2

Er sikker på Zafir nok skal lægge billeder ud når tiden og overskuddet er til det. SÅ skal vi ikke bare lade hende få ro til at passe sin datter og finde ind i de nye roller deres famile er midt i?

Anmeld

6. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg smækker lige op, hvad jeg har i min fon, så må I lige få kvalibilleder en af dagene Det er jo far, der render rundt med det gode cam...

Og sorry... jeg er bare så dårlig til at billedespamme. Men moment... Så er jeg klar

Anmeld

6. september 2010

Kruse90

jubiii. det har jeg glædet mig meget til Zafir

Anmeld

6. september 2010

NessaXenia

weeeeeehuuuuuu  

håber i har det fantastisk

Anmeld

6. september 2010

Bare mig..

Marco2 skriver:

Er sikker på Zafir nok skal lægge billeder ud når tiden og overskuddet er til det. SÅ skal vi ikke bare lade hende få ro til at passe sin datter og finde ind i de nye roller deres famile er midt i?

Rolig nu! Det var sådan set ikke for at snage i hendes liv, men nu har jeg fulgt med hele natten, og var egentlig bare enormt spændt på at se resultatet ordentligt...

Anmeld

6. september 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Jeg smækker lige op, hvad jeg har i min fon, så må I lige få kvalibilleder en af dagene Det er jo far, der render rundt med det gode cam...

Og sorry... jeg er bare så dårlig til at billedespamme. Men moment... Så er jeg klar

Super... jeg kigger lige med det samme

Anmeld

6. september 2010

ESV

Der er lagt billeder ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.