Negativ 2 dage over tid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Sidsel91

Tog en test imorges og der kom en svag streg på tværs ligesom igår. (stregene skal være lodrette) Men efter 10 minutter væk igen. Så blev den fuldstændig negativ, som igår. Så nu venter jeg bare på min mens skal komme . Er også begyndt at have små mens smerter. Men tror jeg skal snakke med min læge så , for det kan ike passe jeg skal have en cyklus på mere end 37 dage .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Lotus86

Det er jo meget forskelligt hvor lange cyklusser man har, så tror ikke rigtig man direkte kan sige hvad der er normalt.

Har du været på p-piller? Og i så fald, hvornår er du så stoppet? For det er jo meget normalt, at man i lang tid efter kan have en meget uregelmæssig cyklus.

Anmeld

3. september 2010

Sidsel91

Jeg fik p-stav da min søn var 2 måneder , og hvade den i indtil november sidste år . Så har ikke været på prævention siden .
Mi cyklus var meget uregelmæssig længe . Hvor den hoppede mellem 23 dage og 31 . Mn er nu nogenlunde regelmæssig, og har aldrig været længere end 37 . Men er nu på dag 39

Anmeld

3. september 2010

DLM

kan også være der ikke er hcg nok til en positiv test jeg kunne først teste positiv 14 dage over tid

Anmeld

3. september 2010

Lotus86

Hvornår er i begyndt på pb? For tit kan psyken jo også spille en et puds.. Men igen, det kan jo som nævnt sagtens være at du bare ikke er så hurtig til at producere hcg

Anmeld

3. september 2010

Sidsel91

Vi begyndte i November sidste år

Anmeld

3. september 2010

Chrizzer

Asuzi skriver:

kan også være der ikke er hcg nok til en positiv test jeg kunne først teste positiv 14 dage over tid

Havde du nogen symptomer, inden du testede positiv?

Anmeld

3. september 2010

Sidsel91

Har jo ikke rigtig testet positiv endnu .
Men mine brystvorter er blevet mørkere . Ellers er der ikke rigtig noget.
Jo æder helt vildt . Elelr bliver ikke mæt når jeg spiser ,så spiser tit .

Anmeld

4. september 2010

DLM

Chrizzer skriver:

Havde du nogen symptomer, inden du testede positiv?

nej slet ikke udover udbleven mensturation

Anmeld

4. september 2010

biimse

Jeg er gået over en uge over tid, og jeg tester stadig negativ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.