Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min bedste veninde skulle sættes i gang i går aftes og jeg ved ikke om hun er i fødsel eller hvad der sker lige nu og jeg tør ikke sende hende en sms for jeg vil ikke forstyrre hende. Men nu har jeg for en sikkerheds skyld pakket gaven til dem ind og lagt i tasken så jeg kan tage på sygehuset efter arbejde hvis jeg skulle være så heldig han kommer ud i dag den lille mand!!!! Uhhhh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uuuha! Det er fordi hun skulle derud i går og da skulle hun have lavet sådan en ballonudvidelse medmindre hun selv var begyndt ar åbne sig. Hvis hun fik den ville hun blive indlagt og hvis ikke ville hun få stikpiller og blive sendt hjem og jeg ved ikke hvad det blev til. Jeg vil bare heller ikke skrive hele tiden!
uhuuuuu!!!!!! det er hende med ponponbaby nummer1, ikk?
Tjuhl skriver: uhuuuuu!!!!!! det er hende med ponponbaby nummer1, ikk?
Jo!!! Pomponbaby nr 1! Du bærer nr 2 og inden længe får Kitty nr 3 ind i mavsen
michella80 skriver: Jo!!! Pomponbaby nr 1! Du bærer nr 2 og inden længe får Kitty nr 3 ind i mavsen
meeeeeen jeg håber ikke det er et fællestræk for ponponbabyerne at de ikke vil UD igen når de først er kommet ind
Tjuhl skriver: meeeeeen jeg håber ikke det er et fællestræk for ponponbabyerne at de ikke vil UD igen når de først er kommet ind
Ha ha ha nej det må vi ikke håbe. He he... De hygger sig når de først ER kommet ind i hulen. Der er jo også så meget fokus på at pomponbabyer skal IND i den mave!!!! Vi glemmer at aftale med dem at de skal ud igen. He he
UUHHHHHH!!!!!
Jeg hepper på at der en en lille mand på vej!!!
ih.... jeg glæder mig helt til at høre om hun så havde født da du fik fri:0)
Og sig lige til hende.... at når hun nu har læst med herinde så længe... så har vi vel også lidt krav på at få lov at se den lille nye mand!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128