Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2010

LK88

Jeg vågnede i dag med ekstreme smerter i underlivet som gik op som et sidestik i venstre side.. Jeg er 7+1 og har ikke rigtig kvalme mere og har kun træthed som det eneste "tegn" tilbage..

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg er så bange for at der er noget galt og skal først til lægen d. 13/9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

merichs

LK88 skriver:

Jeg vågnede i dag med ekstreme smerter i underlivet som gik op som et sidestik i venstre side.. Jeg er 7+1 og har ikke rigtig kvalme mere og har kun træthed som det eneste "tegn" tilbage..

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg er så bange for at der er noget galt og skal først til lægen d. 13/9

Kunne godt lyde som ligamentsmerter, hvilket er helt normalt.  Jeg havde stort set ikke nogle symptomer på graviditet (udover udebleven mens) kun en smule kvalme i starten og har termin om en måned  Så mon ikke alt er som det skal være

Vh Marlene

Anmeld

3. september 2010

Frk. Himmelblå

"Ekstreme smerter" - Hvis det virkelig er tilfældet så SKAL DU TIL LÆGEN NU.

Overvej, om det var en lille overdrivelse, men hvis du virkelig oplever smerterne som voldsomme, så må du tage det seriøst og handle. Vi pylrer alle, når vi er gravide, men en graviditet skal ikke gøre decideret ondt, selvom ubehag og småsmerter er en del af tilværelsen i de 9 mdr. Desværre.

Jeg håber, alt er vel.

Be' om at blive sendt til kontrolscanning. Du er langt nok henne til, at man kan se om hjertelyd osv er ok og evt. opdage en komplikation..

Krydser fingre og god bedring! 

Anmeld

3. september 2010

Anja

Hvis det er meget voldsomme smerter, altså hvor du næsten ikke kan holde det ud og knækker sammen, så skal du ringe til lægen. Det KAN jo være en graviditet uden for livmoderen og det vil give voldsomme smerter i den ene side.

MEN hvis det "bare" er kraftige menssmerter eller strækken i siden, så tror jeg det bare er ligamentsmerter som kommer når det hele giver sig og udvider sig i underlivet.

Anmeld

3. september 2010

Malonde1985

Ring til lægen for en sikkerheds skyld!

fingre for at der INTET er galt! Men synes bestemt du for din egen og den lilles skyld lige skal gi lægen et opkald og forklare smerterne overfor ham/hende.

Anmeld

3. september 2010

LK88

Tusind tak for alle jeres råd.. Jeg kan ikke finde ud af om jeg føler det  var ekstreme smerter fordi jeg vågnede med det midt om natten eller om det var en overdrivelse.

Jegføler at jeg "kan mærke" mit underliv i løbet af dagen så det kan godt tyde på det var det samme i nat, men hvis det ikke går over må jeg gå til en læge for min egen er på ferie frem til d. 13/9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.