A eller B menneske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du A eller B menneske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

698 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har altid været A menneske, men siden jeg er begyndt i aftenvagt, har det ændret sig. Nu er jeg udpræget B menneske, og det er ikke så godt når jeg skal i dagvagt (som jeg skal i dag)

Hvad er i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

SpunkenJo

Begge dele......

Den knap mangler.

Eller tvunget a-mennesker

eller fungerer bedst om morgenen hva angår huslige aktiviteter, men HADER at stå op.....

Eller går oftest sent i seng, fordi man er B-menneske/aften....

Har stemt blank

Anmeld

3. september 2010

TbCp

Uden tvivl B-mennesker... så jeg har rigtig ondt af mig selv når jeg hver morgen skal op lidt i 6!!!

Min datter er a-menneske, og det var min mand også da vi fandt sammen.... så jeg tænkte at det var da fedt, for så kunne han jo tage de tidlige morgener med datteren... men næ nej, ligeså snart hun var kommet ud vendte han helt rundt og blev også B-menneske...

2 B-mennesker som har fået et A-menneske.... det hænger bare ikke rigtig sammen

Anmeld

3. september 2010

B&J

Jeg er B menneske kan være vågen til kl ged om morgen med skal altså lige sove til kl. 9-10 stykker så... MEN det får man jo ikke lov til hihihihi ej jeg får lov til af vågne kl 7 så det er jo helt fantastisk selv om det er lidt hårdt

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har stemt blank, for jeg er en af de der mennesker inde i midten, der godt kan stå tidligt op, men jeg kan også godt lide at være længe oppe... Så midt imellem

Jeg er ikke udpræget nogen af siderne.

Men man siger også at over 50% er midt i mellem. Så er det noget med procentfordeling af resten af de 50%, hvor mange der er hvad Der er færrest A mennesker og flest B mennesker, så vidt jeg husker, men de fleste er midtimellem

Anmeld

3. september 2010

twinboys

KLART B-MENNESKE

Anmeld

3. september 2010

Tina2

Midt imellem, da jeg faktisk er blevet ret god til at stå op om morgenen efter jeg har fået børn, men stadig ELSKER At være længe oppe om aftenen, jeg går yderst sjældent i seng før midnat.....

Anmeld

3. september 2010

oo

jeg er egentlig A-menneske, men graviditeten har gjort at jeg ikke er noget andet end en zombie der konstant tænker på om man ikke lige kunne nå en lille lur Min baby har - i hvert fald i maven - haft en døgnrytme for et udprøget B-menneske, så det kommer jo til at passe vidunderligt sammen en dag

Anmeld

3. september 2010

Mathilde

Jeg har stemt blankt, for jeg tror jeg er lidt af begge dele...

Altså havde jeg muligheden, så sov jeg da helt sikkert længere om morgenen og gik sikkert også senere i seng...

Jeg kan godt lige at være oppe om aftenen, men synes også morgenerne er dejlige med solopgang osv.

Jeg er mest aktiv først på dagen og gider helst ikke noget om aftenen... Så måske mest A-menneske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.