Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ny dato for kage hygge dag:
Fredag d. 17 september eller
Fredag d. 1 oktober..
fra 18.30 og aftenen ud..
Skriv pb hvis det kunne fange din interesse...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Søger stadigvæk en som skal lægge kager sammen osv. fra bunden;-)
Fines mor skriver: Hvem kunne have lyst til at lege med kage på Fyn?? Er der nogle som ved hvor jeg kan købe ind til kager på Fyn?? Helle som savner en at lege med;-)
Hvem kunne have lyst til at lege med kage på Fyn??
Er der nogle som ved hvor jeg kan købe ind til kager på Fyn??
Helle som savner en at lege med;-)
Jeg er da helt klart med på ideen, og bor på fyn
KarinaIda skriver: Jeg er da helt klart med på ideen, og bor på fyn
Jeg bor V. Ringe, men har bil. Vi kan også godt være her, men jeg har intet udstyr...da jeg er helt GRØN;-)
Har et par veninder som også gerne vil være med i en Fynklub, den ene grøn, den anden øvet;-) Så måske vi kan overtale Lone til at hjælpe. ;-)
Fines mor skriver: Jeg bor V. Ringe, men har bil. Vi kan også godt være her, men jeg har intet udstyr...da jeg er helt GRØN;-) Har et par veninder som også gerne vil være med i en Fynklub, den ene grøn, den anden øvet;-) Så måske vi kan overtale Lone til at hjælpe. ;-)
jeg har heller ikke rigtig nogen ting overhovedet... men man kan jo sagtens bruge fingrene også
KarinaIda skriver: jeg har heller ikke rigtig nogen ting overhovedet... men man kan jo sagtens bruge fingrene også
Jeg prøver lige at spørge en veninde jeg kender, kan være vi kan lave noget sammen;-) Os ny begynder.... hihih men skal lige have købt lidt.
Anasmor skriver: Ny dato for kage hygge dag: Fredag d. 17 september eller Fredag d. 1 oktober.. fra 18.30 og aftenen ud.. Skriv pb hvis det kunne fange din interesse...
Er det hos dig, Stinna?
Det er det Linda
Jeg står for gruppen, der hedder "De Fynske Kagenørder".
Vi mødes engang imellem og nørder lidt hos de forskellige
Vores næste møde er den 26. september, hos mig i Nyborg
De Fynske Kagenørder kan findes på Facebook
Kageteenageren skriver: Jeg står for gruppen, der hedder "De Fynske Kagenørder". Vi mødes engang imellem og nørder lidt hos de forskellige Vores næste møde er den 26. september, hos mig i Nyborg De Fynske Kagenørder kan findes på Facebook
Heeey Tine ;-)
Jeg kommer den 26 sep ;-)))) Sammen med Lone hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128