jeg elskede min læge (i 20 min) gravid.. hun snød..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

NessaXenia

Maise skriver:

Hov hov, hvis du har et lavt niveau af hcg i din urin, kan der sagtens være mindre i din urin senere på dagen eller hvis den ikkke er så koncentreret eller har ligget i din blære i kortere tid, synes du skal teste igen om nogle dage. den kan jo altså ikke vise positiv efter kort tid hos lægen og så ikke senere på dagen medmindre det er fordi at hcg niveau er ændret. ellers få taget en blodprøve.

jah jeg prøver at teste igen om nogle dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Laulund87

Nina Sophia skriver:

taark  iiih hvor er du sødd

jah netop, det er bedst hvis de viser korekt i al fald

Så lidt da

Anmeld

3. september 2010

Sabrina2014

Jeg håber virkelig den er der for dig, og synes også at du skal teste igen om morgenen. Håber sådan den er der

Anmeld

4. september 2010

Josesmor

Jeg tror jeg havde gravet mig ned i et stort hul hvis det var mig der havde været ude for det samme.. Hvor er det bare MEGA ærgeligt.. Men ja... jeg er enig med de andre... Test igen om nogle dage.., og så glæder vi os til at se den positive test snart

Anmeld

4. september 2010

Diana...

Har du prøvet at teste igen? 

Knus Diana

Anmeld

4. september 2010

quity

Nina Sophia skriver:

Da jeg har døjet med rigtig mange smerter i ryggen den seneste tid, bestilte jeg en tid hos lægen i morges.. Og fik lige en tanke om at de jo lige kunne teste mig for graviditet, da det jo er "gratis"

Hun undersøgte mig ang. ryggen, en formentlig diskoskolaps(staves) skal til mr scanning på tirsdag..

Ang. graviditets testen... jeg afleverede en urinprøve.. Og (selvfølgelig var den negativ, det vidste jeg inderst inde godt, men ku bare ikke lade hver)

Nå men den var så negativ og vi sagde farvel og jeg tog ned og handlede med kæresten.. Mid i SuperBest ringer min tlf så, det var min læge som sagde at min graviditetstest viste positiv lidt efter jeg var gået.. da hun skulle til at smide den ud, og der var ikke gået over 3 min fra vi tog den..

JEG BLEV SÅ GLAD!!!!!

Jeg blev bedt om at komme op inden de lukkede og blive testet igen, aaaafsted til lægen efter indkøbet!!

hos lægen ign; hun mente bestemt at jeg var gravid da hun kom i tanke om at vi tidligere snakkede om mine ryg gener, og jeg fortalte at jeg var meget træt fortiden, øget tissetrang og hamrende humørsvingninger....

Hun tog endnu en test:

BRAGENDE NEGATIV

Tror nok jeg blev snydt.. øv altså..

Håber for dig at den er der,for som de andre nævner at det bedste er morgenurin...

Husk at få taget en ny test inden mr scanning, for er ik sikker på du må komme i en sådan hvis du er gravid. Prøv at forhøre dig..

Knuz

Anmeld

4. september 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

quity skriver:

Håber for dig at den er der,for som de andre nævner at det bedste er morgenurin...

Husk at få taget en ny test inden mr scanning, for er ik sikker på du må komme i en sådan hvis du er gravid. Prøv at forhøre dig..

Knuz

jeg var i mr scanner da jeg var gravid med min søn... (viste det dog ikke der) men da jeg så fandt ud af jeg var gravid skyndte jeg mig at kontakte den læge jeg var under undersøgelse ved jeg jeg godt kunne regne ud jeg havde været ca 5 uger henne (opdagede først min stjerne var på vej i uge 7) men kort og godt han sagde til mig det ikke havde noget at sige..

Anmeld

4. september 2010

quity

KatjaRenee skriver:

jeg var i mr scanner da jeg var gravid med min søn... (viste det dog ikke der) men da jeg så fandt ud af jeg var gravid skyndte jeg mig at kontakte den læge jeg var under undersøgelse ved jeg jeg godt kunne regne ud jeg havde været ca 5 uger henne (opdagede først min stjerne var på vej i uge 7) men kort og godt han sagde til mig det ikke havde noget at sige..

Okay, fint du siger det. Troede bare ik det var særlig godt

Anmeld

4. september 2010

Tjuls

Mine teste hos lægen var også negative.. Så det tog 3 uger med blodprøver før det kunne bekræftes..

Angående MR scanner. Jeg havde prolapser da jeg var gravid, og jeg måtte IKKE blive scannet før i sidste trimester, da det HAR noget at sige, når fosteret ikke er større..

Anmeld

4. september 2010

Mette 28

Håber det bedste for dig, jeg fik en meget slem diskus i lænden mens jeg ventede min søn for 3 år siden, det gjorde mega ondt, troede dog det var pga. graviditeten så blev først scannet ½ år efter jeg fødte ham, men der fik jeg at vide at når man er gravid må de ikke scanne en, fik en ny scanning i marts for at få den tjekket da jeg har mange smerter endnu, og der var det samme svar... Ventede dog med at blive gravid igen til svaret kom om min ryg kunne holde til en graviditet mere... Håber ikke du har sådan en men måske er i det stadie hvor den ikke er sprunget som min, for at kan du træne den helt væk igen...

for at du snart kan stå med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.