Nina Sophia skriver:
Da jeg har døjet med rigtig mange smerter i ryggen den seneste tid, bestilte jeg en tid hos lægen i morges.. Og fik lige en tanke om at de jo lige kunne teste mig for graviditet, da det jo er "gratis"
Hun undersøgte mig ang. ryggen, en formentlig diskoskolaps(staves) skal til mr scanning på tirsdag..
Ang. graviditets testen... jeg afleverede en urinprøve.. Og (selvfølgelig var den negativ, det vidste jeg inderst inde godt, men ku bare ikke lade hver)
Nå men den var så negativ og vi sagde farvel og jeg tog ned og handlede med kæresten.. Mid i SuperBest ringer min tlf så, det var min læge som sagde at min graviditetstest viste positiv lidt efter jeg var gået.. da hun skulle til at smide den ud, og der var ikke gået over 3 min fra vi tog den..
JEG BLEV SÅ GLAD!!!!!
Jeg blev bedt om at komme op inden de lukkede og blive testet igen,
aaaafsted til lægen efter indkøbet!!
hos lægen ign; hun mente bestemt at jeg var gravid da hun kom i tanke om at vi tidligere snakkede om mine ryg gener, og jeg fortalte at jeg var meget træt fortiden, øget tissetrang og hamrende humørsvingninger....
Hun tog endnu en test:
BRAGENDE NEGATIV 

Tror nok jeg blev snydt.. øv altså..
Håber for dig at den er der,for som de andre nævner at det bedste er morgenurin...
Husk at få taget en ny test inden mr scanning, for er ik sikker på du må komme i en sådan hvis du er gravid. Prøv at forhøre dig..