Ny her og gået over tid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Sidsel91

Jeg ville lige præsentere mig selv
Jeg hedder Sidsel , jeg er 19 år og bor sammen med min kæreste og søn på 2 år fra et tidligere forhold .
Min kæreste og jeg prøver nu at få et barn sammen , vi har forsøgt i 9 måneder nu . Jeg er gået over tiden den her gang . Min cyklus haar været svigende imellem 35 og 37 dage , og er idag på dag 38 og stadig ingen mens , så håber der kunne være en bebs til os denne gang
Men tvivler nu . Tog en test idag. Det var kun3 timer siden jeg havde tisset sidst og havde drukket en del imellem tiden , men controlstregen kom hurtigt , og så kom der en streg på tværs , over comtrol stregen , efter 5 minutter var den stadig rimelig positiv , efter 10 minutter var den lidt sværer , og efter 20 minutter var den væk . Men det mærkelige er at nummer 2 srteg også skulle være lodret
Men tager en ny imorgen .
Puha det blev godt nok langt
Men håber jeg kan få gavn af siden her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

sbs78

Sidsel91 skriver:

Jeg ville lige præsentere mig selv
Jeg hedder Sidsel , jeg er 19 år og bor sammen med min kæreste og søn på 2 år fra et tidligere forhold .
Min kæreste og jeg prøver nu at få et barn sammen , vi har forsøgt i 9 måneder nu . Jeg er gået over tiden den her gang . Min cyklus haar været svigende imellem 35 og 37 dage , og er idag på dag 38 og stadig ingen mens , så håber der kunne være en bebs til os denne gang
Men tvivler nu . Tog en test idag. Det var kun3 timer siden jeg havde tisset sidst og havde drukket en del imellem tiden , men controlstregen kom hurtigt , og så kom der en streg på tværs , over comtrol stregen , efter 5 minutter var den stadig rimelig positiv , efter 10 minutter var den lidt sværer , og efter 20 minutter var den væk . Men det mærkelige er at nummer 2 srteg også skulle være lodret
Men tager en ny imorgen .
Puha det blev godt nok langt
Men håber jeg kan få gavn af siden her

Først velkomme her til

Min første test her 3 gang blev først positiv efter en time, og nogle sagde at jeg ikke kunne stole på den, men har den dejligste pige på 8 uger liggende ved siden af mig    Så måske den er der for jer Flot navn du har, Vi er ikke mange der hedder det

Knus Sidsel

Anmeld

2. september 2010

Sidsel91

Vi er sjældne os der hedder Sidsel , især når det er med D og ikke et ekstra S
Min test blev jo bare negativ efter 10 minutter og stregen vendte forkert
Så må er der fejl i testen . Men tage en ny i morgen tidlig . Er dog dårlig til at holde mig om natten for tiden , men så må jeg stramme blæren

Anmeld

2. september 2010

sbs78

Sidsel91 skriver:

Vi er sjældne os der hedder Sidsel , især når det er med D og ikke et ekstra S
Min test blev jo bare negativ efter 10 minutter og stregen vendte forkert
Så må er der fejl i testen . Men tage en ny i morgen tidlig . Er dog dårlig til at holde mig om natten for tiden , men så må jeg stramme blæren

Ja det er ikke så tit man ser navnet stavet med D. Jeg krydser finger for en positiv test i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.