Er simpelthen så skruk, at jeg ikke kan lade være med at købe en masse baby-ting. Men kan godt ind imellem være bekymret for, hvad jeg skal gøre, hvis det nu slet ikke lykkes mig at blive gravid. Har allerede to mislykkede graviditeter bag mig, og desværre var der ikke bid denne gang, men det var også første ægløsning efter sidste graviditet.
Har købt en del baby-tøj allerede og fået en masse fra min mor fra loftet, som jeg selv har haft på engang for 40 år siden
Det er altså bare helt specielt at tænke på at skulle klæde sit eget barn i det tøj, man engang selv har haft på i den alder.
Men altså som sagt, jeg har efterhånden fået samlet mig noget allerede. 8 sparkedragter, 8 små trøjer, underbukser og trøjer, huer, overtrækbukser, pænt tøj osv. Og imorgen får jeg endnu mere + en tremmeseng.
Er jeg for hurtig ude ? 
Har I andre også skruk-feber ?
Tænker jo, at det er bedre at være klar i tide, end at skulle ud og købe en masse i sidste øjeblik, når man går med oppustet mave og bare har lyst til snart at få det overstået. Og når den lille først er der, har man jo hverken tid eller overskud. Især fordi jeg ved, at jeg skal være alene med barnet, har jeg et behov for at have de ting, jeg skal bruge i god tid. For jeg får nok at gøre med bare at være opmærksom på den lille og klare hverdagen.
Anmeld