Du VED jo hvor meget jeg føler med dig, men derfor skriver jeg det gerne en gang mere! 
Jeg døjer også stadigvæk med kvalme, stort set hele dagen.. Møder stadig troligt op hos lægen til akupunktur, men ved ikke om jeg synes det hjælper... Alminox er også noteret her hos mig, det vil jeg da helt klart prøve! En overgang syntes jeg også samarin hjalp, selvom jeg ikke decideret havde sure opstød. Det har jeg så af og til nu, og tager en samarin!
Desuden har jeg købt mit jerntilskud som brusetabletter. Oftest har jeg rimelig styr på kvalmen fra omkring 20 om aftenen, men det vælter tilbage når jeg skal sluge de der klamme jernpiller - to styks endda. Så nu har jeg taget brusepiller og det er noget der dur. De smager grimt, men det sidder ikke "fast" i halsen 
Jeg har også købt mine multivitaminer som tyggetabletter, så så snart jeg kan undvære folsyren, skifter jeg til dem. Ellers ingen gode råd herfra, jeg håber at vi begge - og alle andre med kvalme - meget snarligt slipper, for det er da lige ved, som en anden skriver, at man bliver helt deprimeret af at være så dårlig
(glæder mig stadig ikke ordentligt til babyens ankomst, forde alting er så træls lige nu)
God bedringskram herfra!
Maria-s skriver:
....men neeeejjjj!
Fik akupunktur sidste mandag, tog på tøsetur til Berlin onsdag til søndag og nød det i fulde drag, da kvalmen praktisk talt ikke var at spore.
Mandag morgen skal jeg til scanning. Får ike lige spist morgenmad som jeg plejer og kvalmen dukker lige så stille op.. Den er sådan lige så stille resten af dagen, men aften ender i en hård omgang opkast. Siden har jeg så haft kvalme.. Har dog ikke kastet op, men har heller ikke været på arbejde onsdag/ torsdag, da jeg efterhånden godt kender konsekvenserne af at ignore min kvalme.. Har været til akupunktur i dag (var den tidligste tid jeg kunne få) Måtte midt under behandlingning resje mig op fordi mine brækreflekser gik igang og med lidt panik og tåre i øjene åbne døren ud til gangen og sige "de nåle her skal ud nu, jeg skal kaste op!" Lægen kom ind og jeg fik noget vand og et stykke tyggegummi og jeg undgik opkast. Sad det sidste stykke tid bare i en stol istedet for at ligge ned. Har siden jeg kom hjem sovet en del og spist en lille smule, men kvalmen vil ikke rigtig forsvinde i dag. Jeg kan slet ikke overskue mad i dag, har spist en lille portion havregryn i morges, halv rugbrød til middag og en kvart sandwich om eftermiddagen. Aften har bestået af vindruer og nogle chips. Måske meget mad for nogen, men ikke ret meget for mig.
Hvor jeg dog håber at jeg snart kommer til at kunne spise normalt og kunne nyde de ting jeg tidligere inden min graviditet, elskede....
Håber jeg i morgen har det meget bedre og at akupunkturen da har virket noget mere. Har med lægen aftalt tid de næste 2 torsdage for på den måde at kunne holde min kvalme i ave. Det håber jeg i hvert fald inderligt..
Nå, men lige noget piv og tudefjæs fra mig...............
Maria 13+6