Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
propogberta skriver: Slet ingen??
Slet ingen??
hvor i landet er det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
propogberta skriver: Hej Jeg holder en lær-at-lave-kage-dag hvor følgende dage er i spil 23/10,24/10 og 31/10. Der er stadig plads hvis der er nogen interesserede. Derudover er en modelleringsdag i støbeskeen til den 19/9 hvis der er nogen interesserede. I kan se det jeg har lavet enten på facebook under "Anja's kagekreationer" eller på min hjemmeside www.DaPe-design.dk Send min en PB hvis det har interesse
Hej
Jeg holder en lær-at-lave-kage-dag hvor følgende dage er i spil 23/10,24/10 og 31/10. Der er stadig plads hvis der er nogen interesserede.
Derudover er en modelleringsdag i støbeskeen til den 19/9 hvis der er nogen interesserede.
I kan se det jeg har lavet enten på facebook under "Anja's kagekreationer" eller på min hjemmeside www.DaPe-design.dk
Send min en PB hvis det har interesse
kunne også godt tænke mig at vide hvor det er , og hvad det koster ??
Sama skriver: hvor i landet er det??
Det er i Nørresundby i Nordjylland
MarieMor skriver: kunne også godt tænke mig at vide hvor det er , og hvad det koster ??
Jeg sender dig en PB med info
Hej Jeg holder en lær-at-lave-kage-dag hvor følgende dage er i spil 23/10,24/10 og 31/10. Der er stadig plads hvis der er nogen interesserede. Derudover er en modelleringsdag i støbeskeen til den 19/9 hvis der er nogen interesserede. I kan se det jeg har lavet enten på facebook under "Anja's kagekreationer" eller på min hjemmeside www.DaPe-design.dk Send min en PB hvis det har interesse
Du har vel skrevet mig på til d. 24 Oktober, ikke???
Har du flere pladser på modelleringsdagen nu her d. 19/9??
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lærer det, men der er nu lidt for langt fra Hvidovre
God fornøjelse
SanneBoe skriver: Du har vel skrevet mig på til d. 24 Oktober, ikke??? Har du flere pladser på modelleringsdagen nu her d. 19/9??
Jeg har lige sendt dig en PB
MoarHvidovre skriver: Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lærer det, men der er nu lidt for langt fra Hvidovre God fornøjelse
Hi hi..ja det blir vist for bøvlet
hvor bor du???
gitte&christopher skriver: hvor bor du???
Det er i Nørresundby, Nordjylland
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128