Er det normalt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2010

patella

....at min søn på 9 måneder, ikke kan sætte sig op selv. Han sidder fint uden at vælte og kommer fint fra siddende stilling om på maven og møver sig rundt over det hele. Han kravler ikke endnu. Men skal han kunne komme op og sidde af sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Det er jo meget forskelligt hvornår børn begynder på de forskellige ting, der er jo noget der hedder at normalt gør de sådan og sådan indenfor den og den tidsramme, men børnene gør de ting de vil når de har lyst og mod på det

Din søn er ganske normalt, en ting af gangen, og ligepludselig kan han det hele

Anmeld

2. september 2010

patella

SoonToBeFruAagaard skriver:

Det er jo meget forskelligt hvornår børn begynder på de forskellige ting, der er jo noget der hedder at normalt gør de sådan og sådan indenfor den og den tidsramme, men børnene gør de ting de vil når de har lyst og mod på det

Din søn er ganske normalt, en ting af gangen, og ligepludselig kan han det hele

Ja det har du selvfølgelig ret i  Men er der noget man skal gøre for at hjælpe ham til at lære det, eller kommer det mon af sig selv?

Anmeld

3. september 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Mange gange kommer det jo af sig selv, men ligesom når de skal lære at gå, øver man jo med dem, og det kan du også sagtens gøre, så h*n kan lære at gå/kravle og sidde bedre

Anmeld

3. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er meget forskelligt, hvornår børn gør de forskellige ting og man kan ikke samligne

Lina var meget lang tid om, at komme igang med alle ting - hun kravlede først da hun var 14 mdr. og gik 3 uger efter.

Jeg troede, at hun ville være hurtigere til tingene - først fordi, at hun var en pige og så fordi, at hun kunne kigge på sin storebror som kun er 17 mdr. ældre. Jeg blev da også lidt bekymret, men som alle andre sagde - det kommer når det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.