Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja eftersom jeg jo til næste år bliver mor til 2 småbørn, vil jeg ønske mig denne i julegave fra Bystroom. Synes den er så lækker, og kan godt lide at der er to store rum, med hver deres åbning, så jeg ligesom kan holde deres ting adskilt:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh har fået sådan en lækker pusletaske af manden i fødselsdagsgave - ihh glæder mig til at tage den i brug engang i November Må jeg se Jeres pusletaske???
Ihh har fået sådan en lækker pusletaske af manden i fødselsdagsgave - ihh glæder mig til at tage den i brug engang i November
Må jeg se Jeres pusletaske???
Den har jeg også... Ønsker mig også ANLY modellen og så deres nye clutches... Så heldigt at jeg snart har fødselsdag
Har en Gaia og ko fra sidst, men den kan ikke rumme udstyr til mine tre unger... Men det kan bystroom...
Macaab skriver: Den har jeg også... Ønsker mig også ANLY modellen og så deres nye clutches... Så heldigt at jeg snart har fødselsdag Har en Gaia og ko fra sidst, men den kan ikke rumme udstyr til mine tre unger... Men det kan bystroom...
nye clutches?? uhh den har jeg ikke set - godt det snart er jul
Aya_Papaya skriver: Ja eftersom jeg jo til næste år bliver mor til 2 småbørn, vil jeg ønske mig denne i julegave fra Bystroom. Synes den er så lækker, og kan godt lide at der er to store rum, med hver deres åbning, så jeg ligesom kan holde deres ting adskilt:-)
Fed model
Det her er min. Den kostede kun 179 kr. i Kvickly Extra. Ikke så fancy som mange af de andre herinde, jeg har set. Men jeg er virkelig glad for den
Nadia&Daniel skriver: Fed model
Ja synes også den er super lækker - det er en helt ny model
Den er godt nok FED hvor kan man finde den henne på nettet?
Knus Diana der selv er på jagt efter ny pusletaske
Diana... skriver: Den er godt nok FED hvor kan man finde den henne på nettet? Knus Diana der selv er på jagt efter ny pusletaske
fandt den.
Diana... skriver: fandt den.
Ellers har de dem også i Kære Børn - ved dog ikke helt hvilke modeller..
Her er min pusletaske som er super god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128