Ventetiden er lang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

twinboys

Har haft en uge med akut tider på forskellige sygehuse med min søn pga. hans øjne... Så kuren har ikke været til at holde med sygehus mad...

Jeg vågnede i nat igen, ved at Oliver græd og igen måtte konstatere at vi nok skal afsted igen... Lige nu sover han og jeg må pænt vente til han vågner...

Sidder nu og venter på at Århus sygehus ( øjenafd. ) og Sønderborg sygehus ( børneafd. )ringer tilbage til mig...

Puh den ventetid... Ringede til Sønderborg sygehus kl. 6,30 og Århus kl. 8.00... Ja og nu er kl. snart 9.30...

Mvh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

twinboys

Ja nu er klokken snart 10.45 og ja jeg har stadig ikke hørt noget... Det er godt nok træls...>(

Typisk de danske sygehus systemer...:(

Min Oliver er stået op, har spist morgenmad og nu er Oliver & Alexander ved at være klar til en tur i spaen...

Men ak Oliver går rundt med lukket øjne og det er som at have et blindt barn...

Vi er klar råber Oliver & Alexander ude fra badeværelset, så smutter nu afsted til badeværelset, hvor vi alle tre vil hoppe i vandet...

Knuzer fra mor som har rigtig ondt af Oliver:S

Anmeld

16. juli 2008

smokie

Hej ja sådan er det tit men hvad fejler din søn?

(H) Nadia

Anmeld

16. juli 2008

twinboys

Ja vi ved det faktisk ikke helt, men jeg har haft på fornemmelsen at det måske kunne være hans linser han ikke kunne tåle... Men nej nej en mor skal ikke komme og spille læge over for lægerne...

I sagde sidst at det var allergi for pollen græs eller andet i den dur...
Jeg fortalte at han for to mdr. siden, havde fået foretaget en priktest og at han ikke var allergier på de områder...Men de ville ikke høre på mig...

Så kontaktede jeg Århus og fik en akut tid med det samme og også her var de ening med mig om at han ikke skal have noget for pollen allergi...

Jeg tænkte da der nu var gået lidt over en uge, og øjnene var fine igen, ja så gav jeg han linser på og vidste at der max ville gå 2 dage så ville han have det igen, ja hvis jeg da ville have ret i at det nok var linserne og 1 2 3 så kom vi til dag 2 midt i nat og ja så var øjnene de samme gamle røde øjne...

Tog linserne ud og henvendte mig på 2 ud af de 3 sygehuse der har set ham med de øjne.... Og ja nu har jeg rykket begge steder for at lægen snart ringer... Og ja nu er det middag...
>(

Det var rart at være i spaen , men Oliver legede rundt med lukket øjne... Øv har så ondt af ham...(H)

mvh Majbritt

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

hvordan kan det være at han ikke bruger briller (det er selvfølgelig mest praktisk med linser, det kan jeg godt se, men det kunne være at der var en anden grund??)

Anmeld

16. juli 2008

twinboys

Hej igen...
Man se bedre med linser og det er også meget nemmere for barnet... Begge mine drenge er linsebruger... De har begge meget høj styrke...
Mvh Majbritt

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

ok var bare nysgerrig...kan man måske få et andet mærke linser??? (ved godt at jeg ikke helt kan snakke med om det, men er nysgerrig:$:))
(H)

Anmeld

16. juli 2008

twinboys

Tror han i en periode ikke kan tåle nogen form for linser, så nu må han bruge hans briller og heldigvis er han også god til at bruge dem...:D

Han er simpelthen for sej...:D

Majbritt

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

ja det er bestemt ikke sjovt at have irriterede øjne!!! giv ham et knus fra mig (H);)

Anmeld

16. juli 2008

twinboys

(H)(H)(H)(H)

KNUS TILBAGE TIL DIG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.