Ja vi ved det faktisk ikke helt, men jeg har haft på fornemmelsen at det måske kunne være hans linser han ikke kunne tåle... Men nej nej en mor skal ikke komme og spille læge over for lægerne...
I sagde sidst at det var allergi for pollen græs eller andet i den dur...
Jeg fortalte at han for to mdr. siden, havde fået foretaget en priktest og at han ikke var allergier på de områder...Men de ville ikke høre på mig...
Så kontaktede jeg Århus og fik en akut tid med det samme og også her var de ening med mig om at han ikke skal have noget for pollen allergi...
Jeg tænkte da der nu var gået lidt over en uge, og øjnene var fine igen, ja så gav jeg han linser på og vidste at der max ville gå 2 dage så ville han have det igen, ja hvis jeg da ville have ret i at det nok var linserne og 1 2 3 så kom vi til dag 2 midt i nat og ja så var øjnene de samme gamle røde øjne...
Tog linserne ud og henvendte mig på 2 ud af de 3 sygehuse der har set ham med de øjne.... Og ja nu har jeg rykket begge steder for at lægen snart ringer... Og ja nu er det middag...
>(
Det var rart at være i spaen , men Oliver legede rundt med lukket øjne... Øv har så ondt af ham...(H)
mvh Majbritt
Anmeld