Ved ikke om jeg skal grine eller græde - gymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2010

TbCp

Så var vi afsted til første gang gymnastik.

Liva fes rundt så snart vi kom ind i gymnastiksalen....

Da vi skulle starte sad vi i rundkreds og skulle fortælle hvad børnene hed. Liva sagde højt og fint sit navn, som den første, og sad derefter i midten af kredsen og gjorde sig til.

Så gik vi igang og hun var vild med det.

Så gik de 45 min og vi skulle synge farvelsang.... det syntes frøkenen ikke om, så under sangen stillede hun sig ind blandt alle folk, spændte hele sin krop og SKREG af sine lungers fulde kraft "NEEEEEEEEJ!!!!!!!".... fordi hun ikke ville hjem...

Nogle grinte og smilede til mig, mens jeg bare kunne se i nogle af de andres ansigter hvad de tænkte om hende.... jeg blev bare så ked af det.... og fik mumlet noget med om man mon kunne kalde det en succes....

Lige nu ved jeg ikke om jeg har lyst til at skulle afsted næste gang, men tror det dog...

Måske jeg kan grine lidt af det imorgen, istedet for nu at sidde og have det lidt dårligt over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

lion

TbCp skriver:

Så var vi afsted til første gang gymnastik.

Liva fes rundt så snart vi kom ind i gymnastiksalen....

Da vi skulle starte sad vi i rundkreds og skulle fortælle hvad børnene hed. Liva sagde højt og fint sit navn, som den første, og sad derefter i midten af kredsen og gjorde sig til.

Så gik vi igang og hun var vild med det.

Så gik de 45 min og vi skulle synge farvelsang.... det syntes frøkenen ikke om, så under sangen stillede hun sig ind blandt alle folk, spændte hele sin krop og SKREG af sine lungers fulde kraft "NEEEEEEEEJ!!!!!!!".... fordi hun ikke ville hjem...

Nogle grinte og smilede til mig, mens jeg bare kunne se i nogle af de andres ansigter hvad de tænkte om hende.... jeg blev bare så ked af det.... og fik mumlet noget med om man mon kunne kalde det en succes....

Lige nu ved jeg ikke om jeg har lyst til at skulle afsted næste gang, men tror det dog...

Måske jeg kan grine lidt af det imorgen, istedet for nu at sidde og have det lidt dårligt over det

Hvor er det da dejligt at Liva elskede at være der.

Lad dem tænke havd de vil. hvis de har børn, må de jo kende til det.

Liva er jo bare en dejlig pige som kunne lide at være der og sagde så højt at hun ikk ville hjem. Det synes jeg da er godt. Kan da være de bare ikk er van til deres børn gør det.

Hvis jeg skulle holde mig væk når Cassandra var sådan ville jeg ikk komme nogen vegne. Du elsker sin datter som hun er og ved at hun bare var ked af skulle hjem, hvis de andre ikk kan se det. Så er det deres problem

Anmeld

2. september 2010

Ida.

Eeej hold nu op Tina - selvfølgelig er det da okay, at et barn på 3 år er så begejstret for noget, at hun ikke vil have, at det skal slutte - du må lige slippe genertheden og smile af det og så sk*de højt og flot på, hvad de andre tænker og nyyyyde, at Liva elskede hvert øjeblik...på nær da det sluttede!

Anmeld

2. september 2010

Klumpe-dumpe

Ja selvfølelig skal hun da afsted igen!!!

Med alle de børn jeg efterhånden har haft igennem "sportens verden" har JEG følt mig stolt, som træner og tænkt. Hvor fedt det er, at de unger, der ikke gider hjem, at de virkelig har synets at det var sjovt!!

Og når ungerne synes det er sjovt, så er det forbindeligt også dem der fortsætter, såååå op på heste og afsted igen!!!

Anmeld

2. september 2010

anna-jonas

TINA!!!! Det var en succes, dermed BASTA!! Tænk at Liva var så vild med det, at hun skreg "NEEEJ", for at fortælle alle at hun gerne ville fortsætte. Folk, de tænker ikke noget dårligt om det..............lad vær at gå og tro det............

Afsted med jer igen i næste uge..............og vent bare, der skal nok være flere der laver scener.

Knus Mette

Anmeld

2. september 2010

Karo

Det lyder da helt sikkert som en succes.

Et barn på 3 år skal da helt sikkert have lov til at være barn og være lidt højtråbende.Og Liva syndes jo det er fantastisk så hvorfor ikke tage med næste gang.

Anmeld

2. september 2010

Bondepigen

Er fuldstændig enig med de andre!!!

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha, undskyld, men jeg synes simpelthen hun er HERLIG!!! Og hvis de andre forældre ikke kan se det så er det dem der er nogle tosser - det er da lige præcis det der er så fantastisk ved børn - ligefremheden og det at alle følelser meldes ud præcis som de føles! Vær stolt af din lækre Liva - hun ved hvad hun vil og det er en rigtig god ting at have med sig! Og jeg har det i øvrigt præcis sådan selv efter en god fest - og hvis jeg turde ville jeg da også stille mig op og råbe NEEEEEEEEJ!!!!!! når jeg skulle hjem!

Anmeld

3. september 2010

ooo

Jeg synes at det er ret fantastisk at Liva reagerede sådan. Det viser bare at det er noget der passer divaen, og det skal I da fortsætte med. Og kan virkelig ikke tro at de andre tænker dårligt om jer pga. det, de har jo også børn, og der vil bare være sådanne optrin en gang imellem.

Anmeld

3. september 2010

TbCp

1000 tak for jeres svar!!!!

Jeg kan godt selv grine lidt af det idag

Liva har temperament, men har godt nok aldrig set hende sige SÅ kraftigt fra som hun gjorde igår.

Der er sket gevaldige forandringer siden hun startede i børnehave. Altså det med at hun vil sige sit navn højt til en fremmed, at hun stiller sig i midten af en masse mennesker og hopper rundt... det havde hun aldrig gjort for bare 1 md. siden! Og at hun så kan sige fra på den måde
Egentlig glæder det mig lidt, fordi jeg selv var sådan et lille, forsagt og genert barn.

Selvfølgelig skal vi afsted næste uge, den glæde hun viste for det var fantastisk og aldrig har jeg da set hende brænde SÅ meget krudt af, selvom hun hellere vil lave det hun selv vil, end at høre hvad instruktøren siger .... måske hun går hen og bliver en stor leder engang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.