Når han pludselig ændrer mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravid i lidt over to måneder.. Efter min kæreste i lang tid har presset på, og plaget om det.. Han vil absolut have sit første barn som 25 årig..
Nu har jeg så skubbet uddannelse et par år frem, så vi kan prøve at starte vores egen familie.. Jeg er begyndt at glæde mig helt vildt til forhåbentligt snart at blive mor, men men men.. Nu har han ændret mening, og siger at han vil have at jeg starter på p-piller igen.. - simpelthen fordi han mener jeg skal tømme kattebakken hver dag, og jeg synes godt jeg kan nøjes med hver anden dag.. Nu siger han så at det bare viser hvor uopmærksom en mor jeg vil blive  
Er jeg den eneste der synes det er komplet LATTERLIGT at sammenligne mine egenskaber som "kattemor" og som mor til det lille barn der engang kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravid i lidt over to måneder.. Efter min kæreste i lang tid har presset på, og plaget om det.. Han vil absolut have sit første barn som 25 årig..
Nu har jeg så skubbet uddannelse et par år frem, så vi kan prøve at starte vores egen familie.. Jeg er begyndt at glæde mig helt vildt til forhåbentligt snart at blive mor, men men men.. Nu har han ændret mening, og siger at han vil have at jeg starter på p-piller igen.. - simpelthen fordi han mener jeg skal tømme kattebakken hver dag, og jeg synes godt jeg kan nøjes med hver anden dag.. Nu siger han så at det bare viser hvor uopmærksom en mor jeg vil blive  
Er jeg den eneste der synes det er komplet LATTERLIGT at sammenligne mine egenskaber som "kattemor" og som mor til det lille barn der engang kommer?

Hold da op...!!! det er godt nok den dårligste undskyldning jeg nogensinde har hørt.. Tror nu det er din kærestes måde at sige at han ikke er parat til at blive far.. Og det er han da helt klart ikke hvis han sammenligner dig på den måde...

Anmeld

2. september 2010

anna-jonas

Hallo.................når din kæreste og kommende far til dit barn, allerede nu stiller spørgsmålstegn ved dine evner som mor, så SKAL dine alarmklokker altså ringe. Det virker sgu' sådan lidt psykopat-agtigt, sådan at presse på, for at i skal have barn, for derefter at trække i land p.g.a en kattebakke.

Noget helt andet er, at han bør tømme kattebakken, så længe du er gravid p.g.a risikoen for toxoplasmose.

Tænk dig om................man vælger jo faren til ens barn for livet.

Anmeld

2. september 2010

Mikkelmusen

Dårlig undskyldning, i øvrigt må du IKKE tømme kattebakke når du er gravid, så du kan jo sige til ham at vil han ha den tømt må han lette måsen!

Anmeld

2. september 2010

Frk.S

Hmm, jeg synes godt nok det lyder mærkeligt.

Det lyder lidt som om det er en dårlig undskyldning fordi han har fundet ud af at han ikke selv er klar alligevel.

Håber i finder ud af det.

Anmeld

2. september 2010

Frk. Himmelblå

Uha, alarm, alarm!

Kram herfra...

Anmeld

2. september 2010

Lillefe

Det syntes jeg også er komplet latterligt og som de andre siger skal man slet ikke tømme kattebakken når man er gravid! og det øger faktisk chancen for abort!! dvs hvis du overhovedet ikke skal tømme den. Og hvis du absolut skal, skal du have handsker på hver gang, og du skal helst ikke i nærheden at katte tis/lort.

Herhjemme tømmer min kæreste den, også inden jeg var gravid. (dog skider den som regel ude. Det sker få gange jeg gør det man så bruger jeg også handsker..

Du kan heller ikke samligne det der med kat i forhold til et barn det lyder nærmest som om han har fået kolde fødder...

Anmeld

2. september 2010

VIPpigen

Øhh... Så vil det også sige at i minimun 2 år efter den lille er kommet, SKAL du skifte den lille fordi han ikke VIL, når det er en lorteble.... Come on... Den holder ikke. Her glæder kæresten sig ikke til de bleer, men han får fanme også lov til at skifte selv de bleer. Det er en vanesag.

Og som de andre skriver, så MÅ DU IKKE tømme den kattebakke under graviditet... Færdig slut. HAN SKAL BARE IKKE HAVE BØRN... Eller hvertfald slet ikke endnu.

Anmeld

2. september 2010

Lillefe

VIPpigen skriver:

Øhh... Så vil det også sige at i minimun 2 år efter den lille er kommet, SKAL du skifte den lille fordi han ikke VIL, når det er en lorteble.... Come on... Den holder ikke. Her glæder kæresten sig ikke til de bleer, men han får fanme også lov til at skifte selv de bleer. Det er en vanesag.

Og som de andre skriver, så MÅ DU IKKE tømme den kattebakke under graviditet... Færdig slut. HAN SKAL BARE IKKE HAVE BØRN... Eller hvertfald slet ikke endnu.

enig i det med skiftning af bleer..

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

ALARM!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.