Nu er jeg jo lige stoppet med p-piller, med henblik på at blive gravid (gerne hurtigst muligt
)
Jeg er begyndt at gå og have lidt ondt i maven, samt en smule kvalme og ondt i hovedet - generelt utilpas.
Jeg tog den sidste p-pille d. 20. august, fik mens d. 24. august, stoppede med mens. d. 29. august (hvor vi så har haft sex jævnligt siden).
Eftersom det er så kort tid siden at jeg stoppede er det jo temmelig sikkert ikke graviditet jeg kan mærke. GID det var! Men kan det være ægløsning? Har i smerter/andre gener ved ægløsning? Jeg selv har været på p-piller de sidste ca. 11 år, og havde jo dermed ikke ægløsning. Før det husker jeg ikke at have haft andet end smerter lige op til mens.
Jeg har også hørt at man kan blive utilpas bare af at stoppe med pillerne. Har i erfaring med det.?
Jeg ville jo håbe at det er ægløsning allerede. Men jeg synes ikke jeg vil begynde på ægløsningstest når vi kun lige er gået i gang med at forsøge.
Jeg håber godt nok ikke det kommer til at tage ret lang tid for os, når jeg allerede er så utålmodig nu. 
Anmeld