Anna-jonas skriver:
Jamen, Camilla...............det ligger jo ude i Dollerup bakker. Min mor er opvokset der, og hendes 2 brødre bor i Skelhøje. Desuden har vi holdt mange familiefester i Lysgård forsamlingshus. Jeg har tilbragt mange somre i Dollerup bakker, som barn..................der er SÅÅÅÅÅ smukt. Det er en dejlig gård................har i energi til at holde den?? Jeg mener, det er jo et stort arbejde, bare at vedligeholde sådan en svend.
Knus Mette
Det bliver et kæmpe arbejde at vedligeholde sådan en svend, men vi har begge lyst, vi er begge vokset op på landet med dyr og mange udendørstimer, og vi glæder os helt vildt til at skulle det igen, og jeg har altid sagt, at mine børn skal vokse op på landet ligesom jeg er det, og det ser det ud til, at de kommer til
Jeg havde tænkt, at jeg ville holde et lille NS-træf på gården, når vi en gang er flyttet derud, så kan du komme en tur tilbage til hjemstavnen
Og det ser ud til, at det ikke varer så længe, der er nemlig to par, der er interesserede i at købe vores hus, wut wut 
Anmeld