Se mit hus på nettet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Dictes mor

Se her, nu er det huset endelig kommet på nettet. Det er godt nok lidt underligt at se det der, men også spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Dictes mor

2. september 2010

anna-jonas

Det er sørme da et skønt hus i har der......................hvorfor vil i af med det?? Ja, ved jo godt at i gerne vil ha' landlig idyl................men det er sgu' et skønt hus.

Har du et link til det hus i er lune på??

Knus Mette

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Ajj hvor er det lækkert!!!

Er helt vild med det store bryggers

Anmeld

2. september 2010

Barbamama

Hold da op et lækkert hus!!!! Hvorfor filan vil I af med det??? Det er sgu lækkert!

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Det er sørme da et skønt hus i har der......................hvorfor vil i af med det?? Ja, ved jo godt at i gerne vil ha' landlig idyl................men det er sgu' et skønt hus.

Har du et link til det hus i er lune på??

Knus Mette

Ja det er lige her:

http://www.boligsiden.dk/salg/796912799/

Anmeld

2. september 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Ja det er lige her:

http://www.boligsiden.dk/salg/796912799/

Jamen, Camilla...............det ligger jo ude i Dollerup bakker. Min mor er opvokset der, og hendes 2 brødre bor i Skelhøje. Desuden har vi holdt mange familiefester i Lysgård forsamlingshus. Jeg har tilbragt mange somre i Dollerup bakker, som barn..................der er SÅÅÅÅÅ smukt. Det er en dejlig gård................har i energi til at holde den?? Jeg mener, det er jo et stort arbejde, bare at vedligeholde sådan en svend.

Knus Mette

Anmeld

2. september 2010

Karo

Hvor bor i bare lækkert

Jeg håber virkeligt i snart får solgt så i kan få drømmehuset

Anmeld

7. september 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Jamen, Camilla...............det ligger jo ude i Dollerup bakker. Min mor er opvokset der, og hendes 2 brødre bor i Skelhøje. Desuden har vi holdt mange familiefester i Lysgård forsamlingshus. Jeg har tilbragt mange somre i Dollerup bakker, som barn..................der er SÅÅÅÅÅ smukt. Det er en dejlig gård................har i energi til at holde den?? Jeg mener, det er jo et stort arbejde, bare at vedligeholde sådan en svend.

Knus Mette

Det bliver et kæmpe arbejde at vedligeholde sådan en svend, men vi har begge lyst, vi er begge vokset op på landet med dyr og mange udendørstimer, og vi glæder os helt vildt til at skulle det igen, og jeg har altid sagt, at mine børn skal vokse op på landet ligesom jeg er det, og det ser det ud til, at de kommer til Jeg havde tænkt, at jeg ville holde et lille NS-træf på gården, når vi en gang er flyttet derud, så kan du komme en tur tilbage til hjemstavnen Og det ser ud til, at det ikke varer så længe, der er nemlig to par, der er interesserede i at købe vores hus, wut wut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.