Drømme om køn:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.841 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Valle81

Hejsa:0)

I nat drømte jeg en syret drøm om at vi venter os en pige:0)

Drømmen kort fortalt:

Jeg skal føde - kommer på sygehuset tror jeg men viser sig jeg ligger i min datters halvhøjeseng.

Jordemoderen er min ekskærestes kæreste - som er sygeplejeste og ikke jordemoder - vi snakker om at de venter deres 3. barn.

Nå men jeg får presseveer og presser og ud komemr en STOR pige med tøj på:0) He he.

Moderkagen vil ikke helt løsne sig  - så "jordemoderen" hiver til - jeg bløder lidt og det gør ondt - men vupti - det var det:0)

Så vågnede jeg - ret syret:0)

Men hvad er Jeres erfaringer om at drømme om kønnet og hvad i så reelt venter Jer:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

*A*

Jeg drømte at jeg ventede to drenge. Kønsscanningen viste at jeg rent faktisk ventede to drenge!

Anmeld

2. september 2010

Susanne79

jeg drømte hele vejen igennem at vi skulle have en pige, og det fik vi

Anmeld

2. september 2010

Valle81

Hmm - spændende:0)

Kan slet ikke huske om jeg drømte noget om køn da jeg ventede Asta - og har ikke drømt om fødsel da jeg ventede Anton - ikke noget jeg har bidt mærke i:0)  Men i nat var det så syret at jeg husker alt:0)

Godt nok lang tid til MD eller en evt kønsscanning:0)

Anmeld

2. september 2010

Maise

har kun drømt om barnet to gange mens jeg var gravid, egentlig mærkeligt. drømte mest at jakob gik fra mig -min store frygt.

den ene gang drømte jeg det blev en pige (hvilket det er ), og den anden gang at jegsad på hug og fødte hende, meeeen dik altså aks.

Anmeld

2. september 2010

Becks

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

I nat drømte jeg en syret drøm om at vi venter os en pige:0)

Drømmen kort fortalt:

Jeg skal føde - kommer på sygehuset tror jeg men viser sig jeg ligger i min datters halvhøjeseng.

Jordemoderen er min ekskærestes kæreste - som er sygeplejeste og ikke jordemoder - vi snakker om at de venter deres 3. barn.

Nå men jeg får presseveer og presser og ud komemr en STOR pige med tøj på:0) He he.

Moderkagen vil ikke helt løsne sig  - så "jordemoderen" hiver til - jeg bløder lidt og det gør ondt - men vupti - det var det:0)

Så vågnede jeg - ret syret:0)

Men hvad er Jeres erfaringer om at drømme om kønnet og hvad i så reelt venter Jer:0)

Knus

Nu er jeg jo ikke gravid endnu, men for noget tid siden drømte jeg denne her drøm

https://www.baby.dk/debat/47613pi1/ordet-er-frit/havde-nok-den-mest-maerkelige-droem-i-nat--.aspx

Glæder mig til hvad man kan drømme når man er gravid og se om det passer...

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Den første graviditetsdrøm jeg havde der drømte jeg at jeg ville føde en lille sorthåret pige 5 uger før termin...

Da jeg var i uge 35 +2 kom Liva til verden, lille, sorthåret og ...ja... en pige

Senere drømte jeg så at jeg ventede trillinger... 2 drenge og en pige

Anmeld

2. september 2010

DK

Jeg har denne graviditet kun drømt en enkelt drøm om en pige, men resten af alle de mange mange drømme jeg har drømt om køn har det været en dreng. Og jeg venter en dreng viser det sig!

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Da jeg ventet Lucas drømte jeg det blev en dreng og det blev en dreng. Jeg drømte også Rosa her inde fra skulle have en dreng og det blev en dreng.

Denne gang nået jeg ikke at drømme noget køn men det bliver så en Pige. Men jeg læst her inde før at end drømme om køn skulle være nogle og 80% rigtige hvor vidt det passer eller ikke ved jeg så ikk.

Anmeld

2. september 2010

piadas

Første gang drømte jeg, at vi fik en dreng - og det fik vi!

Anden gang drømte jeg, at vi fik en pige - og det fik vi også!

Denne gang drømte jeg i starten af min graviditet, at vi fik tvillinger - en af hver! Men der var nu kun 1 til NF-scanningen! Efter den scanning har jeg to gange drømt, at vi får en pige denne gang! Om 4 timer ved vi besked - vi har nemlig bestilt tid til kønsscanning og skal være der kl. 18.45 i aften - så jeg er spændt på, om jeg får ret!!

Pia 18+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.