Så sulten men har svært ved at få noget ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Chewy

Hej piger,

Min mave siger jeg er SÅ sulten, men når jeg får noget i munden er appetitten der slet ikke. Nogle gange kan jeg sagtens spise, men bliver bare så hurtigt mæt og så får jeg sådan en kvalm fornemmelse. Specielt om morgenen skal jeg virkelig kæmpe for at få noget ned, selvom min mave bare knurrer helt vildt. Vågnede endda kl 01 i nat og var bare skrup sulten. Det er altså slet ikke normalt for mig

Jeg føler jeg render os småspiser hele tiden, og er lidt bange for, at folk på arbejde snart begynder at få mistanke

Hvordan kom I igennem det her?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

mortilnoahogmelina

Jeg vågnede os tit om natten fordi jeg var  sulten , men når jeg så stod op om morgnen og skulle til at spise så kunne jeg ikk spise noget , jeg gjorder så det at jeg pakkede en kedelig bolle uden noget på i tasken tog den med på vej på arbejde og spiste lidt af gangen på vejen . 

Jeg bliver os  ufattelig hurtig mæt nu , men spiser bare flere gange om dagen i stedet .

Det hele skal nok gå

Anmeld

2. september 2010

J25

Hej...

Jeg hopper lige med på den her. Jeg er i lige så lykkelige omstændigheder, har set min første to streger i mit liv. Er så lykkelig, men stadig lidt uvirkelig. Kvalmen er dog tydelig og klar. Er 6+6 og hele sidste uge havde jeg frygtelig kvalme, men egentlig stadig lidt sulten, som du beskriver, nærmest hele dagen. og når jeg så fik lidt, følte jeg mig også meget hurtig prop mæt.

Det bedste for mig er frugt, noget koldt, frisk og saftigt fra mprgenen af ellers har jeg kiks på mig. Men det er godtnok lidt svært ind imellem at blive klog på sin egen krop og hvad den vil.

Al held og lykke til dig og tillykke med graviditeten..

Anmeld

2. september 2010

quar20

Det genkender jeg.. =) Bortset fra at vågne om natten og være sulten.. Hos mig har jeg haft kvalme siden uge 6 og frem til uge 22 kastede jeg ekstremt op..! Nu hvor jeg er i uge 28 - spiser jeg stadig ikke optimalt..! forsøger INDERLIGT at spise små måltider - men bare jeg tænker på mad så får jeg kvalme..!!

Frugt er hvad jeg faktisk kan få ned..!! Har spist rigtig mange pære, og meloner.. vindruer osv.. Æbler kan jeg slet ikke få ned der er for meget syre i..!!

Anmeld

3. september 2010

Chewy

Hej piger,

Tak for jeres gode råd. Det er simpelthen så svært, fordi jeg kan faktisk mærke, at når jeg tvinger mig selv til at spise, så går kvalmen også væk. Bliver hurtigt sulten igen, men når jeg endelig får noget "ordenligt" ned, så føler jeg faktisk en form for ro i kroppen.

Frugter er også det helt store hit her. Er normalt ikke den store frugtspiser, men nu ryger de bare ned. Især hvis de er helt friske og kolde som en af jer også skriver

Ellers er kakaomælk og chips også et hit her. Det mætter og giver lidt energi samtidig. Det er dog ikke noget, man kan leve af - I know Sjovt, som man har nogle sjove vaner nu

Anmeld

3. september 2010

quar20

hehe Ja spisevaner har vi nok alle mere eller mindre.. =)

Specielt når man er gravid.. For hunde jeg får kørt nogle sunlolly's ned.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.