Laura spiser puder (billedeserie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Hun savner sin bonus tante! Hun spørger om du snart komme på besøg?

JAAAHHHHHHHHHHH Hvornår???

Søndag måske? Der er S tog gratis, hvis jeg kan komme med s tog op i nærheden og så evt skifte til bus`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

JAAAHHHHHHHHHHH Hvornår???

Søndag måske? Der er S tog gratis, hvis jeg kan komme med s tog op i nærheden og så evt skifte til bus`?

søndag dutter ikke! Daniels fødselsdag

lørdag er vi alene hjemme... igen! Daniel skal til jylland... igen! De skal lave bil... igen! hahaha

EJ, han skal over og hente bilen... tager afsted lørdag formiddag og kommer hjem om eftermiddagen

Anmeld

2. september 2010

Maise

Caroline86 skriver:

de er så fine, de puder! OG billige

Hun er kæmpe stor Vi havde sp d. 23.... der var hun 71 cm lang og vejede 8,1 kg! hvor blev min lille pige af?

skønne billeder caro. havde selv sp igår 9.1 kilo, 73 lang på sin 8 mdr. dag puha det går hurtigt. hvor er puderne fra

kh maise

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Maise skriver:

skønne billeder caro. havde selv sp igår 9.1 kilo, 73 lang på sin 8 mdr. dag puha det går hurtigt. hvor er puderne fra

kh maise

tak... jamen det går da bare ALT for hurtigt

Puderne er fra jysk... de kostede vist en 20'er stykket, så det synes jeg ikke er galt

Anmeld

2. september 2010

4xGreve

ej hvor er hun dog dejlig... og sikke nogen fede puder - hvor har du købt dem henne?

Anmeld

2. september 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

ej hvor er hun dog dejlig... og sikke nogen fede puder - hvor har du købt dem henne?

tusind tak! Jeg synes jo også hun er ALT for lækker Selvom hun ikke helt er sig selv i de her dage med snot over det hele

De er købt i Jysk!

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Caroline86 skriver:

Hej tøser..

Nu er det ved at være længe siden der er kommet billeder af Laura, så nu måtte jeg lige smide nogen på...

Min lille feber/snot baby er lige vågnet fra sin formiddags lur og jeg lagde hende derfor med hovedet i fodenden så hun kunne tale lidt med sine puder Det var et hit, men koen og løven skulle altså ikke spille smarte.. hun havde ikke lagt mærke til at jeg tog billeder før sidste billede:

Hvor er hun blevet stor og fin

Hvor har du købt de puder henne? har set dem før, men ved ikke lige hvor de er fra?

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Tanja78 skriver:

Hvor er hun blevet stor og fin

Hvor har du købt de puder henne? har set dem før, men ved ikke lige hvor de er fra?

de er købt i Jysk Mener de kostede en 20'er stykket

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Caroline86 skriver:

de er købt i Jysk Mener de kostede en 20'er stykket

Fantastisk - ved du om de stadig eksisterer?

Anmeld

2. september 2010

mullesmith2

Hvor er det sødt  lækker baby du har hihi. Jeg har også 2 puder med ko på som jeg håber mine drenge vil syntes er hyggelig at kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.