Hurtig hjælp - opstart dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2010

bullerbassen

Sagen er den min søn skal starte i dagpleje idag... Eller igår men uheldigvis fik dagplejemoren hold i ryggen og var sygemeldt igår...

Vi har været på besøg dernede mandag - tirsdag - onsdag ca 1 times tid...

Idag skal han så aflevers alene dernede men de har troldedage, de skal afsted ud af huset hele dagen. Planen var at han skulle afleves kl 8.00 og så hents i løbet af dagen, men de går afsted på tur kl. 8,30 og Silas plejer at sover formiddagslur kl 8 - 8.30 og så 1 time .. Og han vågnede selvfølgelig kl 6.00 idag så tror bestemt ikke han kan undvære hans lur...

Hvad gør jeg lige ?

PÅ forhånd tak for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

maj2011

hejsa

er selv dp mor. og syntes det er underligt hun tager ud af huset, når hun lige er startet med en lille ny, det ville jeg aldrig gøre, så må man gå glip af det...

når man starter med en lille ny så går der ca 14 dage hvor man kun bevæger sig ud på små ture. og så sørgerer man for at det lige er det nye barns behov der er 1 prioritet.

hvis du har fri, ville jeg beholde ham hjemme og så sende ham afsted i morgen. hvis dagplejeren da ikke vil blive hjemme i dag, eller gå senere.

håber det kunne bruges til noget :-)

held og lykke med dagplejen, det er et privilegium at passe jeres små poder :-)

klem majbrit 17+3

Anmeld

2. september 2010

bullerbassen

maj2011 skriver:

hejsa

er selv dp mor. og syntes det er underligt hun tager ud af huset, når hun lige er startet med en lille ny, det ville jeg aldrig gøre, så må man gå glip af det...

når man starter med en lille ny så går der ca 14 dage hvor man kun bevæger sig ud på små ture. og så sørgerer man for at det lige er det nye barns behov der er 1 prioritet.

hvis du har fri, ville jeg beholde ham hjemme og så sende ham afsted i morgen. hvis dagplejeren da ikke vil blive hjemme i dag, eller gå senere.

håber det kunne bruges til noget :-)

held og lykke med dagplejen, det er et privilegium at passe jeres små poder :-)

klem majbrit 17+3

Hej

Har besluttet at beholde ham hjemme , snakkede med hende i telefonen og hun tilbød ikke at blive hjemme / gå når han havde sovet øv øv det er lidt ærgeligt da vi desværre kun havde de her dage til indkøring

Anmeld

2. september 2010

maj2011

toboli skriver:

Hej

Har besluttet at beholde ham hjemme , snakkede med hende i telefonen og hun tilbød ikke at blive hjemme / gå når han havde sovet øv øv det er lidt ærgeligt da vi desværre kun havde de her dage til indkøring

ja. kan jeg sørme godt forstå du syntes.

så må i have en dejlig dag...

klem majbrit

Anmeld

2. september 2010

bullerbassen

maj2011 skriver:

ja. kan jeg sørme godt forstå du syntes.

så må i have en dejlig dag...

klem majbrit

Tak i lige måde

Anmeld

2. september 2010

Heidimed lea

jeg synes også det lyder urimeligt at hun ikke bliver hjemme.  de små og deres søvn kommer altså først også morgenluren..  bare min mening..

godt du har mulighed for at holde ham hjemme, men det kan du jo snart ikke så håber hun lader ham sove heldoglykke

knus Heidi

Anmeld

2. september 2010

bullerbassen

Heidimed lea skriver:

jeg synes også det lyder urimeligt at hun ikke bliver hjemme.  de små og deres søvn kommer altså først også morgenluren..  bare min mening..

godt du har mulighed for at holde ham hjemme, men det kan du jo snart ikke så håber hun lader ham sove heldoglykke

knus Heidi

Hej

Har valgt at beholde ham hjemme idag og i morgen.. Kunne simpelthen ikke byde ham eller mig og aflevere ham dernede når han var træt   ( og ikke kunne komme ud og sove )

Det er nået LORT for har kun desværre kun onsdag torsdag fredag til at køre ham ind i dagpleje. Og igår var hun syg ( vi var godt nok på besøg ) Nu må manden se om han kan få fri i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.