Matilde's Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Bom

Synes da lige i skal se lidt billeder fra Matilde's barnedåb..

Hun blev døbt Matilde Terp Holt - i Nustrup Kirke søndag d. 22 august 2010

Bagefter var vi hjemme ved os selv, hvor vi fik tunrand og lakse roulade til forret, rådyr med kartofler, rå stegte rodfrugter og sovs til hovedret, hjemmelavet is lagkage til dessert og til kaffen havde Matilde's fadder bagt en rigtig rigtig fin kage til hende..

Det var bare en rigtig god dag og solen skinnede fra en næsten sky fri himmel..

Dåbskjolen er 53 år gammel, det er Matilde's tip tip oldemor der har syet den.. Min far er nummer 2 der er døbt i den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Sofia

Det ser ud til at have været en rigtig rigtig hyggelig dag. Sikke en fin kjole, og den kage der er da helt uovertruffen!

Stort tillykke med hende.

Anmeld

2. september 2010

Bom

Sofia skriver:

Det ser ud til at have været en rigtig rigtig hyggelig dag. Sikke en fin kjole, og den kage der er da helt uovertruffen!

Stort tillykke med hende.

Vi havde en super hyggelig dag, og vejret var bare med os, det har jo næsten kun regnet i hele august måned, men den søndag var det bare fint vejr..

Ja kagen den var bare rigtig lækker, det var min veninde der havde lavet den.. Skøn skøn kage..

Anmeld

2. september 2010

Susanne79

Dejlige billeder fra en dejlig dag Og hele familien ser glade ud

Anmeld

2. september 2010

B&J

det ser ud som en rigtigt dejlig dag...  og sikke en smuk kjole den er der mange der har været i elsker sådan noget

Anmeld

2. september 2010

Bom

Susanne79 skriver:

Dejlige billeder fra en dejlig dag Og hele familien ser glade ud

Jeg tror også alle mand hyggede sig..

Anmeld

2. september 2010

Bom

B&J skriver:

det ser ud som en rigtigt dejlig dag...  og sikke en smuk kjole den er der mange der har været i elsker sådan noget

Det var også en rigtig skøn dag..

Jeg kan også godt li at det er sådan en arve kjole eller hva man kalder det..

Min far er den anden der er døbt i den, og min søster er nr 17, og jeg selv er nr 18 og Matilde er så nummer 28 der bliver døbt i den..  (Der mangler bare og blive broderet nogle navne på kjolen fra de forrige dåber)

Anmeld

2. september 2010

CiSo

hvor ser hun dejlig ud, og alle jer andre selvfølgelig! det ser ud som om i havde en fantastisk dag!

Anmeld

2. september 2010

Riksen

Det ser ud om om I havde en dejlig dag. Og hvor er Mathilde bare en lækkerbisken! Tillykke med hende

Anmeld

2. september 2010

B&J

Mini-Terp skriver:

Det var også en rigtig skøn dag..

Jeg kan også godt li at det er sådan en arve kjole eller hva man kalder det..

Min far er den anden der er døbt i den, og min søster er nr 17, og jeg selv er nr 18 og Matilde er så nummer 28 der bliver døbt i den..  (Der mangler bare og blive broderet nogle navne på kjolen fra de forrige dåber)

Jaa kjolen får så mange minder også meget liv i sig selv.... min dreng blev også døbt i min svigermors brudekjole som er syget om så min kæreste og min kærestes søster og hendes datter er blevet døbt i den og står navn på også også nu min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.