Anna's dag i billeder.........<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. september 2010

anna-jonas

Her er lige en serie billeder af prinsessens dag. hun havde sin PRINSESSE-kjole på, som vi købte i dyre domme i sverige. Desuden har hun fået et myggestik ved øjet, så lidt af looket røg altså en tur.

Enjoy.

Og piger..............kagen behøver i ikke kommentere, vel??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

oo

søde søde Anna!! stort tillykke med hende  det der myggestik ser godt nok voldsomt ud - sidder det lige på øjenlåget eller hvad?

og Mette, uanset hvor lyserød en kage er, så ville jeg stadig hjælpe med at få den spist

Anmeld

1. september 2010

otlitrom

Hvor er hun fin! hun har gdt nok fået én på øjet, men hun stråler som en sol, hun har jo fødselsdag! Kan se I kører ret medet i pink tema, men det er nok lykken for en skøn pige som Anna

Kagen er altså fin, Mette, og jeg kunne sagtens spise et stykke!!

Skønne piger, Mette!! Rigtige prinsesser

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Arhh hvor er den fed den barbie bil

Tøserne er rigtig skønne... men det ser godt nok ubehageligt ud med det myggestik

Anmeld

2. september 2010

Jules

Avs...Dumme myg....

Men hvor ligner hun dog stadig den smukkeste prinsesse Og sikke nogle fine gaver!

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Her er lige en serie billeder af prinsessens dag. hun havde sin PRINSESSE-kjole på, som vi købte i dyre domme i sverige. Desuden har hun fået et myggestik ved øjet, så lidt af looket røg altså en tur.

Enjoy.

skønne skønne billeder! hvor er Anna dog smuk og fin... en ægte lille prinsesse!

og en masse dejlige gaver! og jeg vil gerne kommentere kagen! den er flot, en rigtig lyserød prinsesse-model!

knus

Anmeld

2. september 2010

Ida.

Anna er bare en rigtig Lyserød Prinsesse med stort L og stort P - jeg elsker det billede, hvor hun står i sin Prinsessekjole og hvid "pels" og vinker til kameraet - hun er SÅ klar til den røde løber Det ser ud til, at hun har haft en rigtig dejlig dag - trods det stygge myggestik på øjenlåget (hvor er det også strengt altså!!)

Anmeld

2. september 2010

Karo

Hvor er Anna dog bare fin i sin flotte prinsesse kjole

Det ser ud til at hun har haft en rigtig dejlig dag, og jeg er sikker på hun ELSKEDE kagen

Anmeld

2. september 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Enjoy.

Stort tillykke med den dejlige pige

Og hvor er hun bare super skøn i den lækker kjole, passer jo perfekt til hende

Og er da bare en super nydelig  kage, en rigtig tøse kage, og den smagte sikkert vidunderlig

Håber i havde en fantastisk dag, med begge piger og Anna rigtig blev forkælet

Anmeld

2. september 2010

Bondepigen

idamaria83 skriver:

Anna er bare en rigtig Lyserød Prinsesse med stort L og stort P - jeg elsker det billede, hvor hun står i sin Prinsessekjole og hvid "pels" og vinker til kameraet - hun er SÅ klar til den røde løber Det ser ud til, at hun har haft en rigtig dejlig dag - trods det stygge myggestik på øjenlåget (hvor er det også strengt altså!!)

Hihi jeg tænker fuldstændig det samme. Hun er så flot, hun er da helt klar til kongehuset!

Dejlige billeder i øvrigt...og kagen er altså en prinsesse værdig, så den kan du da ikke være ked af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.